شناسه خبر: ۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

برنامه ایرج طهماسب | برنامه مهمونی ایرج طهماسب | ایرج طهماسب در تلویزیون

بازگشت ایرج طهماسب بعد از 5 سال به تلویزیون، بدون کلاه قرمزی!

بلاخره بازگشت ایرج طهماسب با ترکیبی از عروسک های قدیمی و جدید به تلویزیون تایید شد.

ایرج طهماسب

پر بازدید

ترینی‌ها :

ایرج طهماسب مجری محبوب برنامه های کلاه قرمزی و مهمونی است. صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از عروسک‌ های «مهمونی» و «کلاه قرمزی» قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را با حضور ایرج طهماسب پخش کند. اما چیزی که باعث ناراحتی کاربران شده است حضور ایرج طهماست بدون «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» است که با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.

سرانجام و بعد از اخبار ضد و نقیض فراوان ایرج طهماسب به صدا و سیما بازگشت و پیش تولید فصل سوم برنامه «مهمانی» را برای پخش از شبکه نسیم آغاز کرد. محسن برمهانی معاون سیما با اشاره به همکاری با ایرج طهماسب گفت: امسال در شبکه نسیم برنامه‌ای با نام «مهمانی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک‌های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد. احتمالاً این برنامه فعلاً در ۹ قسمت تولید شود.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب

طهماسب طی هفته‌های گذشته جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده است. در حالی که این برنامه تحت عنوان فصل سوم «مهمانی» روی آنتن می رود که قرار است تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در آن حضور داشته باشند و صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند.

هر چند «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان