شناسه خبر: ۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

عروسی فرزند ثروتمندترین فرد آسیا | عروسی پسر میلیاردر هندی | عروسی پسر موکش آمبانی

عروسی پسر ثروتمندترین مرد آسیا با حضور سلبریتی های مشهور؛ از بیل گیتس تا ریحانا + تصاویر

عروسی پسر ثروتمندترین مرد آسیا در حال برگزاری است و قرار است به مدت یک ماه طول بکشد. حضور افراد سرشناس جهان در این عروسی توجه همه را جلب کرده است.

ثروتمندترین مرد آسیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

عروسی پسر میلیاردر هندی در حال برگزاری است. این عروسی که قرار است یکی از باشکوه ترین عروسی های سال 2024 باشد، از یک ماه پیش از عروسی اصلی، با حضور چهره های مشهور آغاز شده است. در عروسی پسر میلیاردر هندی موکش آمبانی، افراد مشهوری همچون بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ریحانا و ... حضور دارند. در ادامه تصاویر و فیلم های مراسم عروسی پسر میلیاردر هندی را ببینید.

ویدیویی از حضور ریحانا و بیل گیتس در عروسی پسر میلیاردر آسیایی

چهره های مشهور در عروسی پسر میلیاردر آسیایی

آنانت آمبانی پسر موکش آمبانی، میلیاردر معروف هندی و رئیس ریلاینس اینداستریز (Reliance Industries) است که براساس اطلاعات مجله فوربز ثروت او ۱۱۶.۸میلیارد دلار است. پسر موکش آمبانی با رادیکا مرچنت ازدواج خواهد کرد. خانواده‌ مرچنت در صنایع داروسازی‌ فعال‌اند.

عروسی میلیاردر هندی

مارک زاکربرگ و همسرش

عروسی پسر میلیاردر هندی

ایوانکا ترامپ و همسرش

عروسی پسر میلیاردر هندی

این زوج در ماه جولای ازدواج خواهند کرد، اما جشن‌ها از ماه مارس شروع می‌شود و چهره‌های مهم فناوری همچون بیل گیتس و مارک زاکربرگ و افراد شناخته شده ای چون ایوانکا ترامپ و باب ایگر، رئیس دیزنی، ازجمله افراد بسیار ثروتمند و نخبه جهان‌اند که دراین مراسم حضور خواهند داشت.

بازیگران سرشناس هندی در عروسی پسر میلیاردر مشهور

در این ضیافت، که بناست یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عروسی جهان در سال ۲۰۲۴ باشد، بیش از دوهزار و ۵۰۰ نوع غذا که ۶۵ سرآشپز آن‌ها را مهیا کرده‌اند، عرضه خواهد شد. احتمالا افراد سرشناسی چون شاهرخ خان، آیشواریا رای باچان، آمیتاب باچان، راجینیکانت، سلمان خان، دیپیکا پادوکن، رانبیر کاپور، رانویر سینگ، ساچین تندولکار و عالیا بات نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

عروسی میلیاردر هندی

اجرای ریحانا در عروسی پسر میلیاردر آسیا

ریحانا خواننده و بازیگر 36 ساله با اجرا در جشن های پیش از عروسی پسر میلیاردر «موکش آمبانی» 8 تا 9 میلیون دلار دستمزد گرفت. مراسم پیش از عروسی پسر آمبانی با حضور افراد مشهور برجسته برگزار شد.

ریحانا

 این اولین بار نیست که یک ستاره بین المللی در مراسم عروسی آمبانی اجرا می کند. در سال 2018 بیانسه در مراسم دختر موکش آمبانی اجرا کرد.

عروسی پسر میلیاردر هندی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد