شناسه خبر: ۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

ساخت پایتخت ۷ | سریال پایتخت | ساخت فصل جدید سریال پایتخت

آغاز ساخت پایتخت 7 بدون حضور دوقلوها!

ساخت سریال پایتخت آغاز شده و خبری که با واکنش های زیادی همراه بوده این است که دو تا از بازیگران اصلی این سریال در این فصل حضور ندارند. خبر تکمیلی را در ادامه بخوانید.

سریال پایتخت

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال پایتخت جزو پرطرفدارترین سریال های طنز سال های اخیر است و افراد زیادی منتظر بودند بدانند که آیا این سریال در فصل جدید ساخته می شود یا خیر. مدتی پیش خبر ساخت فصل جدید سریال پایتخت منتشر شد. اما چیزی که این روزها باعث واکنش زیادی نسبت به فصل جدید سریال پایتخت شده است این بود که سارا و نیکا در این فصل حضور ندارند.

چرا سارا و نیکا در پایتخت ۷ حضور ندارند؟

با توجه به توافقات صورت گرفته قرار است به زودی کار تولید پایتخت ۷ آغاز شود. شنیده می‌شود سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حضور ندارند.

گرچه پیش از این عنوان شده بود که تمامی بازیگران سری گذشته در این مجموعه حاضر خواهند بود، اما شنیده می‌شود سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حضور ندارند.

این دو بازیگر که نقش دختران نقی و هما را بازی می‌کردند در کشور سوئد زندگی می‌کنند و جدا از این مورد، ادامه همکاری شان با صدا و سیما میسر نیست.

اخیرا تیم تولید این برنامه برای نقش این دو خواهر از بین دختران دوقلوی ۱۸ تا ۲۶ ساله فراخوان داده تا جایگزین این دو بازیگر شوند، اما معلوم نیست این چهره‌های جدید به چه ترتیب و با چه ترفند فیلمنامه‌ای جانشین سارا و نیکای قبلی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد