زیباترین زمین فوتبال ایران | زمین فوتبال کردستان

(ویدیو) زمین فوتبال ایران در دل کوه زاگرس

در روستای دیوزناو که قدمتی چند هزار ساله دارد، زیباترین زمین فوتبال ایران در جنوب‌ غربی استان کردستان و کنار رود سیروان قرار دارد.

شناسه خبر: ۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

زیباترین زمین فوتبال ایران در طبیعت زیبای دیوزناو و جولانده کردستان قرار دارد. در دل زاگرس و دامنه بلند ترین کوه زاگرس، «کوه شاهو»، زیباترین زمین فوتبال ایران و حتی جهان خودنمایی می کند. این روستا قدمت چند هزار ساله دارد. در این ویدیو زیباترین زمین فوتبال ایران را مشاهده می کنید.

روستای دیوزناو کجاست؟

 روستای دیوزناو در جنوب غربی استان کردستان و در سروآباد منطقه اورامانات قرار دارد. فاصله دیوزناو تا مرکز شهرستان، 45 کیلومتر است. وقتی می‌‌گوییم روستا یا شهری در منطقه اورامانات واقع شده، دیگر انتظارش می‌رود که چه مناظر دلفریبی داشته باشد.

روستای دیوزناو

این روستا هم از این امر مستثنی نیست، طبیعت در آنجا سخاوتمند است و می‌توانید انتظار چشم‌اندازهای سرسبزی را داشته باشید. کوه شاهو و رود سیروان از مواهب زیبای طبیعی این روستا محسوب می‌شوند. بافت روستا مثل پالنگان و چند روستای دیگر، پلکانی است؛ این یعنی مردمان اینجا با طبیعت هماهنگ هستند. خانه‌هایشان را به صورت خشکه‌چین و بدون ملات می‌سازند.

جذاب ترین زمین والیبال که می تونید تو زندگیتون ببینید + فیلم

زیباترین زمین فوتبال

دیگر معما ساده می‌شود. با وجود چنین طبیعت و فرهنگی، زمین فوتبالی هم اگر ساخته شود، این چنین تبدیل به یک قاب هنری در دل طبیعت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد