شناسه خبر: ۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال | مادربزرگ استقلالی | عکس هواداران و بازیکنان استقلال

مادربزرگ آبی پوش امروز مهمان نکونام و استقلالی ها بود! + عکس

دربی 102 در حالی با تساوی پرسپولیس و استقلال همراه شد که در حاشیه این دیدار ویدیویی از یک مادربزرگ استقلالی منتشر شد و بازتاب زیادی داشت. در ادامه عکس های مادربزرگ استقلالی را در کنار بازیکنان ببینید.

مادربزرگ استقلالی

پر بازدید

ترینی‌ها :

تمرین امروز استقلالی ها چهره ویژه ای داشت. مادربزرگ استقلالی که پس از دربی ویدیوی او بسیار وایرال شده بود امروز مهمان آبی پوش ها بود. خانم فریده نوروزی، که به مادربزرگ استقلالی معروف شده امروز در تمرین شاگردان نکونام حاضر شد. در ادامه می توانید عکس و فیلم این مادربزرگ استقلالی را ببینید.

در تمرین امروز استقلالی‌ها یک مهمان ویژه حضور داشت و این شخص کسی نبود جز خانم فریده نوروزی، هوادار مسن آبی‌پوشان که چند روز قبل با پرچم و شال آبی برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی آمده بود و به خاطر چهره مهربان و دوست داشتنی خود سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شده بود.

مادربزرگ استقلالی

دربی 102 با تساوی پرسپولیس و استقلال تمام شد اما در حاشیه این دیدار، ویدیویی از یک مادربزرگ استقلالی منتشر شد و بازتاب زیادی داشت.

پرسپولیس به طور رسمی از استقلال شکایت کرد!

حالا این مادربزرگ استقلالی که به گفته خودش از 6 سالگی طرفدار این تیم بوده به دعوت جواد نکونام و بازیکنان استقلال به تمرین این تیم رفته و با آن ها دیدار کرده است.

همچنین بازیکنان استقلال به رسم ادب و یادبود پیراهن این تیم را به این مادربزرگ تقدیم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد