شناسه خبر: ۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

فیلم مست عشق | تاریخ اکران فیلم مست عشق

شمس و مولانا در نوروز به سینماها می آیند! + تیزر

فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی تولید مشترک ایران و ترکیه است و برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند. این فیلم به زودی اکران می شود.

فیلم مست عشق

پر بازدید

ترینی‌ها :

در سال 1398 خبر ساخت اثر جدید حسن فتحی با نام فیلم مست عشق در رسانه های پیچید. اکران این فیلم تا الان عقب افتاده و افراد زیادی منتظر بودند خبر اکران فیلم مست عشق را بشنوند. بازی هانده ارچل بازیگر محبوب ترک، پارسا پیروزفر و شهاب حسینی در فیلم مست عشق سر و صدای زیادی به پا کرد. این فیلم از روز جمعه ۱۰ فروردین ماه در سینماهای ترکیه اکران خواهد شد.

تاریخ اکران مست عشق در ترکیه

شهریور 1398 خبر ساخت فیلم جدید حسن فتحی در رسانه‌ها چرخید؛ فیلمی که اسم بازیگرانش می‌توانست مخاطب را جذب کند و حتما اگر یک سری مشکلات و حاشیه‌ها برای فیلم پیش نمی‌آمد، تا به الان اکران شده بود. فتحی فیلمبرداری فیلم سینمایی مست عشق را در پاییز 1398 شروع کرد؛ کاری که تولید مشترک میان ایران و ترکیه بود.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، از روز جمعه ۱۰ فروردین ماه در سینماهای ترکیه اکران خواهد شد. این فیلم که روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است، با حضور بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای ساخته شده است.

در این فیلم، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر در نقش مولانا بازی می‌کنند. همچنین بنسو سورال، هانده ارچل، ابراهیم چلیک کول و حسام منظور از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «مست عشق» سال ۱۳۹۷ در ترکیه فیلمبرداری شد و قرار بود در سال ۱۳۹۸ اکران شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران آن به تعویق افتاد. تا کنون تصمیمی برای اکران این فیلم در سینماهای ایران گرفته نشده است.

فیلم مست عشق

وزیر ارشاد در جلسه‌ای که روز گذشته با سفیر ترکیه در ایران داشت اشاره‌ای به روند ارائه مجوز این فیلم در سازمان سینمایی کرد و از اکران آن خبر داد. در گزارش امروز نگاهی داشتیم به اتفاقاتی که در این پنج سال بر ساخته حسن فتحی گذشته است.

تیزر فیلم مست عشق

 

بازیگران مست عشق

جدیدترین تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی با بازی درخشان شهاب حسینی و پارسا پیروزفر منتشر شد.  شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم، بوراک توزکوپاران و حسام منظور بازیگران سریال «مست عشق» هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد