شناسه خبر: ۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار | ورزش محمدرضا گلزار | گلزار در فدراسیون تنیس

محمدرضا گلزار در فدراسیون پست گرفت!

رییس فدراسیون تنیس طی حکمی محمدرضا گلزار را به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل منصوب کرد.

محمدرضا گلزار

پر بازدید

ترینی‌ها :

رشته ورزشی پدل ترکیبی از چند رشته ورزش راکتی مثل تنیس، بدمینتون و اسکواش است که محمدرضا گلزار در آن سر رشته خوبی دارد. عکسی از محمدرضا گلزار در کنار رییس فدراسیون تنیس منتشر شد که باعث کنجکاوی زیاد همه شد. در این نشست اعلام شد که محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل منصوب شده است.

پدل یکی از انجمن های زیر مجموع فدراسیون تنیس است. این رشته مدتی زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت داشت اما سال گذشته با درخواست فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، مجدد به این فدراسیون واگذار شد.

بخشی از نشست خبری امروز شنبه رییس فدراسیون تنیس به تشریح فعالیت ها و برنامه های انجمن پدل اختصاص داشت. در این نشست اعلام شد که محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل منصوب شده است.

 داود عزیزی رییس فدراسیون گفت: پدل رشته جذابی است؛ امروز از آقای گلزار دعوت کردیم و در هیات رییسه انجمن پدل قرار بگیرد و باعث پیشرفت چند برابری پدل شود.

محمدرضا گلزار همچنین به عنوان سرپرست تیم ملی پدل فعالیت خواهد کرد.

محمدرضا گلزار

 گلزار: عاشق پدل هستم؛ هفته‌ای ۶ روز تمرین می‌کنم!

 محمدرضا گلزار در نشست معارفه‌ اش به عنوان عضو هیات‌ رئیسه انجمن پدل ایران گفت: خیلی سعی کردم این مسئولیت عضویت در هیات رئیسه انجمن پدل را نپذیریم ولی عاشق ورزش و پدل هستم و به عهدم وفادارم. امیدوارم به افتخارات بین‌المللی برسیم و با موفقیت پیش برویم. شاید جزو معدود هنرمندانی هستم که ورزش با زندگی‌ ام عجین شده است.

وی همچنین عنوان داشت: والیبال و اسکی را باشگاهی بازی کرده‌ام. پدل هم ورزش نوپایی است و در ۳ سال اخیر هفته‌ای ۶ روز آن را تمرین کردم. تا سال آتی سورپرایز‌هایی را در تیم ملی برای‌تان داریم. من هم دغدغه‌ها و گرفتاری‌های شخصی خودم را دارم ولی در کنار پدل خواهم ماند. من خیلی پدل را نمی‌شناختم و به توصیه دوستان آمدم. یک شبکه‌ای را در نظر داریم تا مردم هم ببینند، هم آموزش داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد