شناسه خبر: ۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

داریوش مهرجویی | باغستان داریوش مهرجویی | تولد داریوش مهرجویی

هدیه خاص بازیگران مشهور به مناسبت زادروز داریوش مهرجویی + فیلم

به مناسبت زادروز داریوش مهرجویی، باغستان داریوش مهرجویی راه اندازی شد و بازیگران زیادی خبر این موضوع را منتشر کردند.

باغستان داریوش مهرجویی

پر بازدید

ترینی‌ها :

باغستان داریوش مهرجویی در سالروز تولدش با همدلی و حمایت جمع زیادی از بازیگران بنا شد. در باغستانی که به نام داریوش مهرجویی بنا شد، بازیگران مشهور زیادی مشارکت داشتند و هر کدام درختی را به این باغستان اهدا کردند. در ادامه ویدیویی که از باغستان داریوش مهرجویی منتشر شد را می توانید ببینید.

 

«باغستان داریوش مهرجویی» در سالروز تولد این فیلم ساز سرشناس با همدلی و حمایت جمع زیادی از هنرمندان بنا شد.   در متن ارسالی آمده است:

زنده‌یاد داریوش مهرجویی در ۱۷ آذر ماه سال ۱۳۱۸ چشم بر جهان گشودند و در تمام عمر پر بارشان همواره آثار گرانقدر ایشان چراغ راه سینمای ایران و فرهنگ ایران‌زمین بوده است.آثار پر شور و سراسر عشق به طبیعت‌شان ما را برآن داشت تا در زادروز ایشان برای گرامیداشت نام و یاد و آثار این هنرمند بزرگ و تکرار نشدنی و همسر هنرمندشان خانم وحیده محمدی فر، «باغستان داریوش مهرجویی»را در منطقه جاجرود بنا کنیم، باشد که این باغستان سبز هم همچون نام و آثارشان، به خیر و نیکی بماند برای آیندگان.

 بسیار خرسندیم از اهدای ۴۰۰ نهال به زمین و سپاس‌گزاریم از جناب فرهاد فزونی گرامی و زحمات بی‌دریغ‌شان و موسسه روستا گل، که کاشت نهال‌ها و خدمات نگهداری از این باغستان را بر عهده گرفتند. یاد و نام «جناب داریوش مهرجویی و خانوم وحیده محمدی فر»همواره در دل طبیعت و همه ما سبز است و زنده و جاویدان.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد