شناسه خبر: ۳۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

داریوش مهرجویی | سنگ مزار داریوش مهرجویی و همسرش

طراحی سنگ قبر داریوش مهرجویی توسط طراح برجسته معاصر + تصویر

در ادامه عکسی را مشاهده می کنید که امروز برای اولین از سنگ قبر مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شده است.

داریوش مهرجویی

پر بازدید

ترینی‌ها :

داریوش مهرجویی کارگردان و نویسنده بزرگ ایرانی است که بیش از 40 روز از قتل فجیع او و همسرش می گذرد. سنگ قبر داریوش مهرجویی که به توسط دوست دیرینه او «فرشید مثقالی» طراحی شده بود، روز گذشته نصب شد. در ادامه می توانید طرح خاص سنگ قبر داریوش مهرجویی و همسرش را مشاهده کنید.

طراحی سنگ قبر داریوش مهرجویی توسط فرشید مثقالی

بیش از ۴۰ روز از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر می‌گذرد و سرانجام دیشب سنگ قبر این دو هنرمند نصب شد. این سنگ قبر توسط فرشید مثقالی یار دیرین مهرجویی و از طراحان معاصر ایران طراحی شده است.

سنگ قبر داریوش مهرجویی

فرشید مثقالی که از درگذشت مهرجویی اندوهگین است و توان صحبت در این زمینه ندارد، فقط این خبر را در گفتگو با ایسنا تایید می کند.

فرشید مثقالی تصویرگر، مجسمه‌ساز، کارگردان، انیمیشن‌ساز، نویسنده و از برجسته‌ترین طراحان معاصر به شمار می‌رود که در۱۳۵۳ خورشیدی برنده جایزه‌ معتبر «هانس کریستین آندرسن» معروف به نوبل ادبیات کودک و نوجوان شد.

عکس های کمیاب از کودکی و جوانی داریوش مهرجویی + تصاویر

او برای داریوش مهرجویی طراحی پوستر فیلم‌های «گاو»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «پستچی» را انجام داده و طراح دکور فیلم «دایره مینا» هم بوده است. مثقالی همچنین تیتراژ فیلم «آقای هالو» را برای داریوش مهرجویی ساخته است.

سنگ قبر داریوش مهرجویی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد