شناسه خبر: ۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

عطر بازیگران ایرانی | عطر محبوب بازیگران ایرانی | برند عطر بازیگران

عطر مورد علاقه بازیگران ایرانی مشهور چیه؟ + ویدیو

دونستن اینکه بازیگران ایرانی معروف از چه عطرهایی استفاده میکنن میتونه خیلی جالب باشه، در ادامه می تونید ببینید هر کدوم از این افراد مشهور از چه عطری استفاده می کنن.

عطر بازیگران ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هر کدام از بازیگران ایرانی عطر مخصوص خود را دارند و همیشه دانستن برند عطر بازیگران ایرانی برای طرفدارانشان جذاب بوده است. عطر بازیگران ایرانی مانند نوید محمدزاده، لیلا حاتمی، رضا گلزار و ... با نام خودشان به عنوان برند تولید می شود. در ادامه ویدئویی قرار داده شده که عطر بازیگران ایرانی محبوب را نشان می دهد.

الناز شاکردوست

عطر های بازیگران ایرانی - الناز شاکردوست - دیور - Dior الناز شاکردوست از بازیگران مطرح و به نام کشور است که کار های زیادی بازی کرده است و کمتر کسی است که او را نشناسد و همچنین طرفداران زیادی دارد و همیشه با ظاهر زیبا و شیک در مراسم ها حاضر می شود .

محمدرضا گلزار

گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری و خواننده جذاب و خوش پوش کشورمان که فیلم های زیادی از او وجود که احتمالا آن ها را دیده باشد . او همیشه با ظاهری شیک و مجلل در جشن ها و مراسم ها حاضر می شود. عطر مورد علاقه محمدرضا گلزار عطر لاجرفلد مردانه LAGERFELD می باشد .

نیکی کریمی

نیکی کریمی یکی از بازیگران معروف که در دهه 70، 80 به عنوان ستاره کشورمان شناخته شده اند. همیشه با استایل های جذاب خودش ، دیده می شود . او از برند آلمانی مونت بلنک استفاده می کند . برند مونت بلنک (Mont Blanc) جز برند های خوب و مطرح در زمینه عطر و آرایش می باشد و گویا نیکی کریمی همکاری نیز با این برند داشته است.

جالب ترین حیوانات خانگی بازیگران ایرانی، از مار مهران مدیری تا ایگوآنا نفیسه روشن + تصاویر

احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده مشهور که اکثرا او را با برنامه ماه عسل و عصر جدید می شناسند و همیشه با ظاهری آراسته و شیک دیده شده است . عطر محبوب احسان علیخانی  الورهوم چنل Allure Homme است که عطری گرم و شیرین بوده و با استایل و شخصیت او کاملا همخوانی دارد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی نیز از بازیگران موفق سینمای ایران می باشد . او همیشه سعی بر این دارد که شیک و خاص و متفاوت به نظر برسد و از بهترین لباس ها و وسایل استفاده می کند . او در رابطه با عطر مورد علاقه اش گفته است که کریستال نویر ورساچه (ورساچه کریستا نویر - versace crystal noir) یکی از عطر های مورد علاقه اش می باشد.

حامد بهداد

حامد بهداد ، بازیگر موفق سینمای ایران که با بازی خاص و متفاوتش شناخته می شود و همچنین تجربه ای در زمینه خوانندگی دارد ، در رابطه با استفاده اش از عطر و ادکلن گفته است : « من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم .» به تیپ او می خورد که از ادکلن های اسپرت استفاده کند ولی در جشن تولد حامد، وقتی یکی از دوستانش عطر LAGERFELD به او کادو داد، کلی ذوق کرد و گفت: «از کجا می دانستی با این عطر خیلی حال می کنم؟» لاگرفلد با بوی گرم، بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های عصر است .

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر مطرح سینما با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع توانست شهرت بیشتری به دست آورد. او یکی از طرفداران برند گوچی ( Gucci ) می باشد. این بازیگر خوش پوش این برند عطر را یکی از برندهای محبوبش می داند و می گوید: «من عطر GUCCI را دوست دارم و هم از بوی رنگ صورتی و هم مشکی آن لذت می برم.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نیز جز بازیگران خوب سینما می باشد . او درباره عطری که استفاده می کند می گوید: «معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده ای عطرهایم را می خرم اما بو و رایحه عطری هم که قرار است بخرم، برایم بسیار مهم است. چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر Gucci Guilty را برای خودم خریدم و از بوش هم کاملا راضی ام. آن موقع که من این عطر را تهیه کردم، هنوز در بازار ایران زیاد نشده بود اما حالا بیشتر فروشگاه های معتبر عطر و ادوکلن این محصول کارخانه GUCCI را عرضه می کنند.

 

اشکان خطیبی

 

اشکان خطیبی بازیگر خوب سینمای ایران، اهمیت زیادی به ظاهرش می دهد و دوست دارد همیشه با ظاهری آراسته و خوشبو در میان طرفدارانش قرار بگیرد. خطیبی به گفته خودش از عطرهای مختلفی استفاده می کنه. اما یکی از عطرهای مورد علاقه ایشان DKNY  هست که رایحه تلخ دارد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی نیز مانند هنرمندان دیگر همیشه با ظاهری آراسته و شیک در مراسمات مختلف حضور داشته و این موضوع برایش بسیار اهمیت دارد. اوتادی راجب عطر مورد علاقه اش می گوید: <<  من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چند وقتی است از آن استفاده می کنم و بویش را خیلی دوست دارم Narciso Rodriguez  هست. این عطر بوی گرمی دارد و از آن دسته از عطرهایی است که به مشام واقعا خوش بو می آید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد