شناسه خبر: ۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

هوش مصنوعی | طراحی موتور های وسپا با هوش مصنوعی

طراحی موتورهای وسپا با فرش ایرانی توسط هوش مصنوعی + تصاویر

معمار ایرانی با استفاده از هوش مصنوعی طرح هایی از هنر ایرانی را بر روی موتورهای وسپا پیاده کرده که توجه همه را جلب کرده است. در ادامه می توانید تلفیق خلاقیت و زیبایی را در این موتورها ببینید.

هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هوش مصنوعی مدت هاست که در طراحی مکان ها و تجهیزات مختلف نفوذ کرده است. اینبار طراح ایرانی محمد سیمری به سراغ موتورهای وسپا رفته و با کمک هوش مصنوعی طراح های ایرانیزه شده را بر روی این موتورها پیاده سازی کرده است. در ادامه می توانید خلاقیت این معمار ایرانی را با کمک هوش مصنوعی بر روی موتور وسپا مشاهده کنید.

هوش مصنوعی و خلق وسپا ایرانیزه شده

امکان ندارد موتورباز باشید و اسم وسپا (Vespa) را نشنیده باشید! این موتورسیکلت بامزه بیش از ۷۰ سال است که جایش را در قلب تمام مردم دنیا باز کرده است.

 

محمد سیمری، معمار متاورس ایرانی با بهره گیری از هوش مصنوعی در راستای حفظ اصالت ایرانی باعث خلق این آثار شد. هوش مصنوعی یه ابزاره! یه ابزار برای تجسم و تصویرسازی اونچه که در ذهن داریم. البته این تصویرسازی می تونه تصور آینده یا حتی تصور زمان حال باشه.

ما اینجا شاهد موتورسیکلت های وسپا 1955 هستیم. این موتورها با طرح های ایرانی ویرایش شده. وسپا تونسته افراد رو با فرهنگ های دور و متفاوت علاقمند به طراحی ساده و با اصالتش کنه که در این مجموعه از وسپا مدل 1955 استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد