شناسه خبر: ۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

محسن ابراهیم زاده | گریم محسن ابراهیم زاده | موزیک جدید محسن ابراهیم زاده

موزیک ویدئو جدید محسن ابراهیم زاده با گریم دهه شصتی

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و معروف ایرانی از موزیک ویدیوی جدیدش رونمایی کرد که شما می توانید استایل این خواننده را در ادامه تماشا کنید.

محسن ابراهیم زاده

پر بازدید

ترینی‌ها :

محسن ابراهیم زاده خواننده و آهنگساز ایرانی از تیزر موزیک ویدئوی جدیدش به نام  «لیلی» رونمایی کرد. که تیپ دهه شصتی محسن ابراهیم زاده در این موزیکش خبرساز شده است. شما می توانید موزیک ویدئو و عکس های محسن ابراهیم زاده را در این مطلب از سایت ترین تاپ تماشا کنید.

موزیک ویدئو جدید محسن ابراهیم زاده

بعد از انتشار این تیزر گریم متفاوت آقای خواننده و شباهت او به یکی از بازیگران سوژه کاربران و بسیار خبرساز شد و توجه علاقمندان موسیقی را به خود جلب کرد. به نظر شما عکس خواننده موسیقی پاپ کشورمان شبیه کدام بازیگر است؟

محسن ابراهیم زاده

بسیاری از کاربران فضای مجازی بعد از انتشار تیزر موزیک ویدیو لیلی محسن ابراهیم زاده، عنوان داشته اند که گریم این خواننده شباهت فراوانی به کاراکتر فیلم پرفروش فسیل دارد، این روزها نه تنها گریم ها و داستان فیلم های سینمایی به سمت اوایل انقلاب و دهه شصت رفته بلکه در موسیقی نیز رجوع به داستان‌های دهه‌های پیش در دستور کار خوانندگان قرار گرفته و نه تنها محسن ابراهیم زاده در موزیک ویدیو خود را شبیه کاراکترهای فیلم فارسی های دهه 40 و 50 سینما نموده بلکه علیرضا طلیسچی با تک آهنگ پاقدم به سبک و سیاق ترانه‌های باصطلاح «شش و هشتی» دهه‌های پیش توجه علاقمندان موسیقی را به خود جلب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد