شناسه خبر: ۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

دنیز دایی | دنیز دایی دختر علی دایی | کودکی دنیز دایی

ویدئو منتشر شده از کودکی دنیز دایی توسط مادرش

از کودکی دختر علی دایی، دنیز دایی ویدئویی به تازگی توسط مادرش منتشر شده که دوران مهد کودک او را نشان می دهد. مادرش با یک متن خاص این ویدئو را منتشر کرده است.

دنیز دایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی از همسر اولش است که در انگلیس زندگی می کند. دنیز دایی که مدتی پیش قبول شدنس در دانشگاه آکسفورد را خبر داد و واکنش زیادی از سوی کاربران ایرانی داشت. مادر دنیز دایی از کودکی اش و زمانی که در تهران بودند ویدئویی منتشر کرد و یک متن احساسی نیز برای این ویدئو نوشت.

دلنوشته همسر اول علی دایی برای دخترش دنیز

همسر اول علی دایی نوشت:

شاید باورتون نشه ولی دیدن این فیلم که به تازگی توسط یکی از عزیزترین دوستانم به دست من رسیده، کار همیشگی من شده، حتی شمارش دفعات دیدنش از دستم خارج شده. دختر کوچولوی ناز دردونه ام رو تو فیلم می بینم که وقتی از ایران مهاجرت کردیم و به اینجا اومدیم دختری شد قوی، استوار، مغرور و خودساخته، غیر وابسته به ما و فقط فقط متکی به مطالعات شبانه روزی و دانش خودش.

دختر علی دایی

در زمانی که ورود به مدرسه (فرم ششم هریس وست مینستر) آرزو و رویای هر نوجوانی در اینجا هست. از طرف این مدرسه برای دنیز من بعد از مضاحبه دعوتنامه ای اومد که متن اون بدین شرح بود: دنیز عزیز بالاترین رکورد ورودی برای ورود به این مدرسه در طول تاریخ این مدرسه 441 امتیاز بوده و شما در مصاحبه خود 501 امتیاز آوردید. خوشحال میشیم به ما افتخار بدهید و در مدرسه ما با بورسیه ای که به شما تعلق میگیره ثبت نام کنید.

 

(دیدن این روزها رو برای همه شما که بچه دارید آرزو می کنم) می تونید اون زمان و دیدن این دعوتنامه حس من مادر رو درک کنید و بعد موفقیت های روز به روز او و از جمله معرفی او در سرح کل کشور انگلستان به عنوان نفر دوم دانش آموزان برتر و اکنون که جزو شاگردهای وی آی پی دانشگاه آکسفورد از نظر رکورد امتیاز نمره ورودی هست و نامه های خوش آمدگویی که از طرف استادان سرشناس این دانشگاه دریافت کرد.... فقط و فقط بخاطر شعاری که همیشه دنیز توی زندگی برای خودش داره و به اون تکیه می کنه. اون همیشه میگه امروز رو باید سختی بکشم که بتونم فردای راحتی داشته باشم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد