شناسه خبر: ۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

فرزندان سلبریتی ها | عکس سلبریتی ها با فرزندانشان

فرزندان این 12 سلبریتی کپی برابر اصل والدین مشهورشان هستند + تصاویر

ما علاوه بر ویژگی های شخصیتی والدین مان، ویژگی های ظاهری و فیزیکی آن ها را هم به ارث می بریم. عکس این سلبریتی ها و فرزندانشون رو ببینید.

سلبریتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شباهت ویژگی های فیزیکی و ظاهری که از والدین به ارث می بریم گاهی خیلی زیاد است. فرزندان سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. به خصوص این 10 سلبریتی که فرزندشان بسیار شبیه به والدین مشهور خود شدند. در ادامه می توانید عکس هایی از فرزندان سلبریتی های مشهور را مشاهده می کنید که شباهت عجیبی به والدین خود دارند.

عکس هایی از شباهت زیاد سلبریتی ها و فرزندانشان

ما علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی والدین مان، ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی آن‌ها را هم به ارث می‌بریم. فرزندان سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

  • آنجلینا جولی و فرزند نخستش، شایلو

فرزندان سلبریتی

شایلو که اولین فرزند آنجلینا جولی و برد پیت است در مجموع ترکیبی از چهره‌ی هردو پدر و مادرش به ارث برده، اما ظاهراً شباهت بیشتری به مادرش دارد تا پدرش.

  • مریل استریپ و دخترش میمی گامِر

فرزندان سلبریتی

شباهت مریل استریپ و دخترش میمی گامر هم باعث شده آن‌ها را هم جزئی از موارد تشابه چهره های سرشناس هالیوود بدانیم. این دو مادر و دختر چنان با هم شباهت دارند که اگر سنشان را فاکتور بگیریم نمی‌توان راحت آن‌ها را از هم تشخیص داد.

  • مگی اسمیت و پسرش کریس لارکین

فرزندان سلبریتی

مگی اسمیت بازیگر مشهور انگلیسی و پسرش کریس لارکین که او نیز مانند مادرش به کار بازیگری مشغول است، نه تنها چهره ای شبیه به هم دارند، بلکه حالات و حرکات مشابهی نیز دارند.

ماجرای خواندنی جالب ترین خواستگاری سلبریتی های معروف ایرانی + عکس

  • متیو مک کانهی و پسرش لوی آلوز مک کانهی

فرزندان سلبریتی

لوی آلوز مک کانهی ۱۵ ساله یکی از سه فرزند متیو مک کانهی، بازیگر مشهور آمریکایی و همسرش کامیلا آلوز، مدل برزیلی است. این پدر و پسر هم شباهت زیادی به یکدیگر دارند و ویژگی های ظاهری متیو مک کانهی را به وضوح می توان در چهره ی پسرش دید.

  • تندی نیوتون و دخترش نیکو پارکر

فرزندان سلبریتی

شباهت زیاد تندی نیوتون و دخترش نیکو پارکر همواره مورد توجه بوده است. نیکو دنباله روی مادرش بوده و وارد عرصه ی بازیگری شده است. او که حالا ۱۸ سال دارد، اولین بار در ۱۵ سالگی با فیلم لایو اکشن «دامبو» (Dumbo) بازیگری را تجربه کرد.

  • میلا یوویچ و دخترش اور اندرسون

فرزندان سلبریتی

اور اندرسون، دختر ۱۶ ساله ی میلا یوویچ، گویی نسخه ی جوان تر مادر مشهور خود است. اور هم پا جای پای مادرش گذاشته و از کودکی به بازیگری مشغول است. او اولین بار در سن ۹ سالگی با فیلم «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» (Resident Evil: The Final Chapter) بازیگری را تجربه کرد که در این فیلم با مادر خود همبازی بود.

جسیکا آلبا و دختر هانر مری وارن

فرزندان سلبریتی

هانر مری وارن ۱۵ ساله یکی از ۴ فرزند جسیکا آلبا، بازیگر مشهور هالیوود و همسرش، کش وارن است که تهیه کننده ی سینما است. هر چه می گذرد هانر شباهت بیشتری به مادر خود پیدا می کند.

  • ریس وترسپون و دخترش ایوا فیلیپ

فرزندان سلبریتی

ریس ویترسپون و مادرش بتی ویترسپون و دختر ایوا فیلیپ شباهت زیادی به یکدیگر دارند، به ویژه خانم بازیگر و دخترش که به خواهران دوقلو می مانند. ایوای ۲۴ ساله که حاصل ازدواج ویترسپون و همسر سابقش رایان فیلیپ است، به کار مدلینگ مشغول است و با برندهای مختلف به عنوان مدل همکاری داشته است.

  • ویکتوریا بکهام و پسرش رومئو بکهام

فرزندان سلبریتی

در میان فرزندان وکتوریا بکهام و همسرش دیوید بکهام، رومئو شاید بیشترین شباهت را به مادر خود داشته باشد. رومئو بکهام که حالا ۲۱ سال دارد، دنباله روی پدرش بوده و فوتبالیست شده است.

  • جولیان مور و دخترش لیو فرویندلیش

فرزندان سلبریتی

لیو فرویندلیش ۲۱ ساله نسخه ی جوان تر مادر مشهور خود، جولیان مور است. او علاوه بر چند تجربه ی کوتاه بازیگری در دوران کودکی، در سال ۲۰۲۰ در فیلم «بعد از عروسی» (After the Wedding) که مادرش بازیگر آن و پدرش بارت فرویندلیش کارگردان آن بود، به عنوان دستیار تهیه کننده حضور داشت.

  • پرنس ویلیام و پسرش پرنس جورج

فرزندان سلبریتی

پرنس جورج ۱۰ ساله، یکی از ۳ فرزند پرنس ویلیام، ولیعهد انگلیس و همسرش، کیت میدلتون است. این پدر و پسر شباهت مشهودی به یکدیگر دارند که با بزرگ تر شدن پرنس جورج بیشتر نیز می شود.

  • لیسا بونِت و دخترش زوئی کراویتز

فرزندان سلبریتی

زوئی کراویتز که دختر لیسا بونِت و لِنی کراویتز است و همانطور که در تصویر می‌بینید شباهتشان کمتر از دوقلوها نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد