شناسه خبر: ۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

ریکاوری عکس | ریکاوری عکس گوشی سامسونگ | ریکاوری عکس گوشی اندروید

عکس های پاک شده گوشی رو چطور بازیابی کنم؟ | آموزش ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ

اگه عکس های گوشیت رو به طور ناخواسته حذف کردی، خیلی ساده می تونی برای ریکاوری عکس اقدام کنی

ریکاوری عکس

پر بازدید

ترینی‌ها :

آموزش کامل ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ. مطمئنا برات پیش اومده که ناخواسته عکس های گوشیت حذف شدن. ولی جای نگرانی نیست چون قراره تو این بخش از تکنولوژی سایت ترین تاپ روش ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ رو بهتون آموزش بدیم. وقتی یه عکسی رو از گوشیت حذف می کنی برای همیشه از تلفنت حذف نمیشه به همین خاطر هم اگه گوشیت سامسونگ باشه میتونی برای ریکاوری عکس اقدام کنی و عکس هات رو برگردونی.

1. تصور کنید که قصد دارید این عکس را از گوشی خود حذف کنید. انگشتتان را بر روی آن نگه میدارید و سپس گزینه Remove یا حذف را انتخاب می کنید که بعد از آن با پیغام Move to Trash همانند تصویر ذیل روبرو خواهید شد و برای حذف عکس از آن استفاده خواهید کرد.

 

ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ

2. در مرحله قبل بصورت سهوی ما عکسی را از گالری حذف کردیم و اینک خواستار ریکاوری آن هستیم. از این رو، از منو کاربری گوشی وارد گالری گوشی شوید و از قسمت بالا، گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.

ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ

3. گزینه Trash را انتخاب نمائید.

یه ترفند داغ برای رنگی کردن نوتیفیکشن گوشی موبایل سامسونگ + فیلم

ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ

4. اینک تصویر پاک شده را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که با گرفتن انگشت بر روی آن، پیغام Restore یا بازگردانی از قسمت پایین، به نمایش خواهد آمد که با انتخاب آن، عکس بازگردانی خواهد شد.

ریکاوری عکس در گوشی سامسونگ

در نهایت به همین سادگی شما توانستید اقدام به بازیابی عکس در گوشی سامسونگ کنید.

توجه : اگر این قابلیت در گوشی سامسونگ شما وجود نداشت، می توانید با استفاده از برنامه Diskdigger اقدام به بازیابی عکس های حذف شده از گوشی سامسونگ خود نمایید. همچنین توجه داشته باشید که شما با یک جستجو ساده در بستر اینترنت می توانید چندین برنامه با چنین کاربردهایی را پیدا کنید و یک به یک آنها را نصب کنید. توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت امکان از تصمیم خود برای نصب این دست از برنامه ها خودداری کنید و صرفا برنامه ای که توصیه شد را دانلود و نصب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد