شناسه خبر: ۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

سریال آن شرلی | سرنوشت بازیگران سریال آن شرلی

(ویدئو) بازیگران سریال آن شرلی بعد از 37 سال!

سریال آن شرلی یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه شصت و هفتاد بود که از روی کارتون آنه شرلی در ادامه می توانید سرنوشت بازیگران محبوب این سریال را ببینید!

سریال آن شرلی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 سریال آن شرلی حدود 37 سال پیش بر اساس کارتون آن شرلی ساخته شد. سریال آن شرلی زندگی دختر یتیمی را روایت می کند که از به سرپرستی خواهر و برادری به نام ماریلا و متیو گرفته می شود. سریال آن شرلی یکی از بهترین سریال های دهه 60 و 70 بود و حالا در ادامه ببینید که بعد این سال ها سرنوشت بازیگران این سریال جذاب چه شد.

ویدئویی از سرنوشت بازیگران سریال نوستالژی آن شرلی

فکر میکردی خونه واقعی آنه شرلی اینطوری باشه؟

آن شرلی یک دختر دوازه ساله یتیم است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده است. او با خانواده هاموند زندگی می‌کند با این حال وقتی که آقای هاموند می‌میرد او به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود در آنجا به او می‌گویند که توسط خانواده‌ای در جزیره پرنس ادوارد به فرزند خواندگی پذیرفته شده است. آنه در بدو ورود به اونلی در ایستگاه قطار با متیو کاتبرت روبرو می‌شود که از دیدن آنه در آنجا تعجب کرده است. متیو و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بچه بودند اما یتیم‌خانه به اشتباه برای آن‌ها یک دختر فرستاده بود... بازیگران سریال آن شرلی بعد از ۳۶ سال!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد