شناسه خبر: ۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

استایل با هودی | ایده استایل با هودی

چطوری با هودی استایل خاص بزنیم؟ | 14 ایده استایل با هودی که الان مده!

هودی از کاربردی ترین لباس های پاییز و زمستونه، اما خوبه که بدونی هودی رو با چیا میتونی ست کنی تا استایل جذاب تری داشته باشی.

استایل با هودی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 استایل با هودی تا همین چند سال پیش بیشتر به عنوان یک لباس اسپرت و ورزشی شناخته میشد و بیشتر برای باشگاه استفاده می شد. اما این روزها شما میتونید در خیابان، با لباس های رسمی مانند پالتو و همچنین برای رفتن به باشگاه، یک استایل با هودی خاص و متفاوت داشته باشید. همراه ما باشید تا بهترین ایده های استایل با هودی رو بهتون آموزش بدیم!

استایل خاص و متفاوت با هودی

ما اینجا در حال بوق و کرنا درباره‌ی استایل با هودی هستیم، ولی فکر نکنید که پوشیدن آن فقط برای پیروی از مد است. هنگامی که از هودی به عنوان یک لایه از لباس استفاده می‌شود، می‌تواند به طرز شگفت‌آوری بی‌تکلف باشد. هودی کشمیر گرم و نرم و راحت یک لایه لباس عالی برای یک روز در شهر است که ظاهری جالب برای شما می‌سازد و در عین حال شما را گرم نگه می‌دارد. برای داشتن این ظاهر جذاب یک هودی زیپ‌دار را روی یک تیشرت ساده سفید یقه گرد بپوشید، سپس یک پالتو یا ژاکت، شلوار جین اسلیم و یک جفت کتانی تخت به آن اضافه کنید.

  • ست کردن هودی با کت های آزاد چهارخونه

    ترکیب هودی با کت های ضخیم چهارخانه نیز می تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می توانید بسته به رنگ کت چهارخونه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از اسنیکرزها یا کتانی های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه ای زیبا به استایل خود ببخشید.

  • ست کردن هودی با کت چرم

استفاده از کت های چرم استایلی راک گونه به افراد می بخشد و البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم از روی آن می باشد. استفاده از شلوار های راسته می تواند ظاهر راک گونه ی شما را به خوبی حفظ کند.

واسه استایل پاییزی از شیک پوش ترین بازیگر ترکی ایده بگیر

  • استایل هودی با لباس رسمی

مطمئنا، یک هودی که با یک شلوار جین راسته و کفش‌های کتانی ترکیب می‌شود، ترکیبی آزمایش‌شده و امتحان پس داده است که همیشه جواب می‌دهد. اما اگر به دنبال شکستن کلیشه‌ها هستید، می‌توانید لباسی که قوانین سنتی را نقض می‌کند بپوشید، یک هودی زیر یک کت و شلوار غیررسمی.

برای اینکه هودی را با کت و شلوار اسپورت ترکیب کنید، یک هودی خاکستری با کت و شلوار ذغالی را امتحان کنید و به جای کفش‌های معمولی که برای کار می‌پوشید، کفش‌های کتانی توری سفید را انتخاب کنید.

  • ست کردن هودی با کت های جین

کت های جین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پاییز می باشند پس یکی از اصلی ترین استایل ها با هودی، ست کردن آن با کت جین است. پوشیدن این کت ها از روی هودی می تواند جلوه ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می باشد. معمولا کت های جین آبی رنگ گزینه مناسب تری می باشند، زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان های استایل باز می گذارد.

شلوارهای اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل می باشند. البته می توانید از شلوارهای جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می توانید از اسنیکرزهای سفید و یا نیم بوت های ساده استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد