شناسه خبر: ۳۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی | عقد حسن یزدانی | عکس های عقد حسن یزدانی

تصاویری از مراسم عقد شیک و متفاوت حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران!

حسن یزدانی هم به جرگه متاهلین پیوست. عکس های عقد حسن یزدانی کشتی گیر معروف ایرانی رو میتونید در ادامه ببینید.

حسن یزدانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

به گزارش ترین تاپ به نقل از دنیای اقتصاد: حسن یزدانی دلاور نامدار کستی ایران و جهان و اهل مازندارن است. حس یزدانی که به تازگی از رقابت های کشتی قهرمان جهان با کسب مدال نقره بازگشته، امروز خبر ازدواج خود داد. در ادامه عکس های مراسم عقد حس یزدانی را ببینید.

حسن یزدانی دلاور کشتی ایران ازدواج کرد

مراسم عقدکنان حسن یزدانی در تهران برگزار شد و فقط دوستان و اقوام نزدیک در این جشن کوچک شرکت کردند تا قهرمان کشتی جهان نیز به جمع افراد متأهل اضافه شود.

عقد حسن یزدانی

حسن یزدانی نابغه کشتی ایران که متولد دی‌ماه ۱۳۷۳ است، در ۲۸ سالگی ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست.

گفتنی است که حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که نشان طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه دارد، از سال ۲۰۱۷ در رقابت‌های جهانی مدال‌آور بوده و پرافتخارترین کشتی گیر ایرانی از حیث مجموع مدال‌های المپیکی و جهانی محسوب می‌شود.

یزدانی دارای یک مدال طلا و یک نقره المپیک است. او همچنین سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز رقابت های جهانی کشتی آزاد را به جمع افتخارات خود اضافه کرده است. سوپر استار کشتی ایران، سه قهرمانی جام جهانی، دو قهرمانی کشتی قهرمانی آسیا و دو طلای بازی‌های آسیایی و چندین مدال دیگر را نیز کسب کرده است.

 

تصاویر مراسم عقد حسن یزدانی

گفتنی است امسال رحمان عموزاد یونس امامی و رضا اطری دیگر مدال آوران کشتی ایران بودند که به جرگه متاهلین پیوستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد