شناسه خبر: ۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

تغییر چهره بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با چهره جدیدش همه رو حیرت زده کرد | مثل قالی کرمونه + عکس

تغییر چهره زیاد بهنوش طباطبایی که در دو مراسم تشییع پیکر هنرمندان شرکت کرده بود باعث تعجب مردم و رسانه ها شد.

بهنوش طباطبایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون و متولد 27 اردیبهشت 1360 است. بهنوش طباطبایی علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد. در ادامه تغییر چهره زیاد بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید که جنجال زیادی به پا کرده است.

تغییر چهره بهنوش طباطبایی در مراسم های اخیر

حضور بهنوش طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی با چهره ای جوان توجه طرفدارانش را برانگیخت، این بازیگر امروز با ظاهری متفاوت از هفته پیش به مراسم داریوش مهرجویی آمده است.

عکس بهنوش طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی

بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی در مراسم داریوش مهرجویی

تصاویری از بهنوش طباطبایی در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی، کارگردان فقید سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر منتشر شده است.

به تازگی تغییر چهره این بازیگر با واکنش‌های متفاوت از سوی کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

 

بیوگرافی کوتاه از بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که متولد 27 اردیبهشت 1360 در محله یوسف آباد تهران است. بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی بالینی و همچنین لیسانس مهندسی کامپیوتر را دارد و مدتی استاد رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بوده است. او یک دوره بازیگری را نیز در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. خانم بازیگر جز بازیگری به هنر موسیقی نیز می پردازد و از نوازندگان پیانو است. جالب است بدانید که بهنوش طباطبایی در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد. ضمنا او هیچ گونه نسبت فامیلی با طناز طباطبایی و لادن طباطبایی ندارد و فقط تشابه فامیلی است.

بهنوش طباطبایی

  • خانواده بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در یک خانواده 4 نفره زندگی کرده و فرزند دوم است. او یک خواهر به نام تینوش و همچنین 2 خواهرزاده دارد که عاشق شان است. پدر بهنوش طباطبایی سیدناصر طباطبایی نام دارد که کارشناس عمران وزارت مسکن و شهرسازی پیشین بوده است. مادر بهنوش طباطبایی معلم است.

 

بهنوش طباطبایی

 ازدواج و نحوه آشنایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی در اسفند 1389 با مهدی پاکدل از بازیگران سرشناس کشورمان که در آن دوره با بازی درخشان خود در سریال اولین شب آرامش به اوج شهرت رسیده بود ازدواج کرد و این زوج هنرمند بسیار مورد توجه عکاسان و اصحاب رسانه‌ بودند. آنها در تئاتر برهان و فیلم سینمایی «آزادراه» نیز همبازی بوده اند. در فیلم فردا نیز به کارگردانی همسرش بازی کرده است.

زندگی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل دوام نداشت و آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1389 جدا شدند.

بهنوش طباطبایی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد