شناسه خبر: ۳۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

شهربانو منصوریان | شغل جدید شهربانو منصوریان

شغل جدید و باور نکردنی شهربانو منصوریان | از ووشو به رانندگی کامیون رسید + عکس و فیلم

شهربانو منصوریان با انتشار فیلمی از خود در فضای مجازی، از شغل جدید خود خبر داد!

شهربانو منصوریان

پر بازدید

ترینی‌ها :

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایرانی است. فعالیت شهربانو منصوریان در فضای مجازی، او را حالا به یک بلاگر ورزشی تبدیل کرده است. اخیرا شهربانو منصوریان استوری از خود منتشر کرده است که او را مشغول رانندگی با کامیون نشان می دهد.

ویدئو منتشر شده از شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران مدت های طولانی است که در فضای مجازی علاوه بر عنوان ورزشکار به یک بلاگر ورزشی بدل شده است‌. چرا که فعالیت های متفاوت مجازی او در صفحه شخصی اینستاگرام اش در کنار تمرینات ورزشی اش او را بیش از پیش در مرکز کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار داده است.

هر چند برخی از مخاطبان مجازی بارها این عملکرد مجازی منصوریان را مورد انتقاد قرار داده اند و از او تقاضا کرده اند فقط روی رشته ورزشی‌اش تمرکز کند.

شهربانو منصوریان

در همین راستا ساعاتی پیش این ورزشکار سمیرمی با انتشار تصویر عجیبی در صفحه شخصی اش ادعا کرده که راننده ماشین های سنگین شده است.

 

شهربانو منصوریان در بخشی از این استوری اعلام می کند که برای تامین هزینه‌های زندگی باید به دل جاده ها بزند و رانندگی کند.

البته در انتهای این استوری متوجه خواهیم شد که همه چیز غیرواقعی بوده و او از تصاویری نمایشی در داخل ماشین سنگین استفاده کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد