شناسه خبر: ۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

آنجلینا جولی | نقش جدید آنجلینا جولی

با حجاب شدن آنجلینا جولی سوژه رسانه ها شد + توضیح و عکس

در ادامه عکس های متفاوت آنجلینا جولی را می بینید که به تازگی در پاریس گرفته شده است.

آنجلینا جولی

پر بازدید

ترینی‌ها :

اولین عکس های آنجلینا جولی برای بازی در فیلم زندگینامه «ماریا»  به کارگردانی پابلو لارین منتشر شد. فیلم سینمایی «ماریا» زندگینامه ماریا کالاس یکی از خواننده‌های معروف اپرا را روایت می‌کند که آنجلینا جولی در نقش اصلی این فیلم به ایفای نقش می پردازد. در ادامه عکس های متفاوت و باحجاب آنجلینا جولی را مشاهده می کنید.

پوشش جدید آنجلینا جولی در نقش جدیدش

اولین تصاویر از Maria، فیلمی بر اساس زندگی سوپرانوی یونانی‌تبار آمریکایی، اثر جدید پابلو لارائین منتشر شد. تولید این فیلم پس از توافق موقت با SAG-AFTRA رسما آغاز می‌شود.

این اثر زندگی و حرفه ماریا کالاس، خواننده اپرا را دنبال می‌کند که یکی از برجسته‌ترین چهره‌های حوزه هنری در قرن بیستم بود. داستان در روزهای پایانی عمر این خواننده مشهور در پاریس می‌گذرد، زمانی که قهرمان داستان در حال بازبینی روزهای شکوه خود است.

لباس و گریم آنجلینا جولی از عکس‌های واقعی کالاس الهام گرفته شده و گوشه‌ای از واقع‌گرایی کارگردان برای به تصویر کشیدن یک استعداد منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارد. در طول دهه‌ها، کالاس با روایت‌های مختلف از مطبوعات، رسوایی‌ها و انواع مشکلات سلامتی، دست و پنجه نرم می‌کرد.

در این فیلم علاوه بر آنجلینا جولی، پیرفرانچسکو فاوینو (آداژیو)، آلبا رورواکر (لا کیمرا)، حالوک بیلگینر (خواب زمستانی)، کودی اسمیت-مکفی (قدرت سگ) و والریا گولینو (نقاشی یک بانو) بازیگران «ماریا» هستند. کارگردان فیلم گفت: «با اشتیاق بسیار به تولید «ماریا» هستم که امیدوارم از طریق فیلمنامه فوق‌العاده استیون نایت زندگی و کار شگفت‌انگیز ماریا کالاس را به تمام دنیا نشان دهد. کار تمام بازیگران و کارکنان و به ویژه کار برجسته و آماده‌سازی فوق‌العاده آنجلینا قابل تحسین است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان