شناسه خبر: ۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

فر کردن مو | آموزش فر کردن مو

4 مدل روش فر کردن مو رو تو سی ثانیه بهت یاد دادم + فیلم

فر کردن مو رو از اینجا یاد بگیر و سه سوته و بی هزینه واسه هر مراسمی آماده شو.

فر کردن مو

پر بازدید

ترینی‌ها :

فر کردن مو ممکنه برات دردسر شده باشه و هر سری و برای هر مراسمی پول آرایشگاه بدی. خب چه کاریه؟ اتو مو تو خونه خاک بخوره؟ خیلی راحت و تنها با یه دونه اتو و بدون احیتاج به تجهیزات خاصی فر کردن مو رو انجام بده. چطوری؟ ترین تاپ بهت 4 روش فر کردن مو رو یاد داده؛ امتحان کن ببین کدومش بهت میاد و به ما هم بگو.

آموزش فر کردن مو در خانه

 

مردها عاشق این مدل موی زنانه هستند! + عکس

نکات فر کردن مو

  • موهای شما زمانی که نسبتا خیس و مرطوب هستند، قدرت حالت‌پذیری بیشتری دارند. به همین دلیل، توصیه می‌شود قبل از رفتن به سراغ ترفندهای فر کردن مو، آن‌ها را کمی مرطوب نمایید.

  • برس و شانه معمولی که در طول روز برای صاف کردن موها از آن‌ها استفاده می‌شود، برای حفظ حالت فر موها مناسب نیستند. این برس‌ها، غالبا دندانه‌های کوچک و نزدیکی دارند که سبب وز شدن مو و باز شدن پیچ فرها می‌شوند. بهترین گزینه برای داشتن موهای فر و زیبا، استفاده از شانه دندانه درشت سیلیکونی و چوبی است. دندانه‌های بزرگ این نوع برس‌ها، به مرتب شدن حلقه‌های فر مو کمک کرده و از وز شدن تار مو نیز جلوگیری می‌نماید.

  • قبل از اینکه ابزار حرارتی را استفاده کنید، موها را کاملا خشک کنید. حرارت بالای حالت دهنده در برخورد با موهای مرطوب، سبب آسیب شدید و سوختن کوتیکول مو می‌شود.

  •  اسپری محافظ حرارتی، می‌تواند از موی شما در مقابل دمای بالای این ابزار محافظت نمایند.

  • از ابزارهایی استفاده کنید که قابلیت تنظیم درجه حرارت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد