شناسه خبر: ۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

بازیگر ترکی | دستمزد بازیگر ترکی

دستمزد نجومی بازیگر ترکی تیتر اول خبرها شد | دستمزد بازیگر سریال عمر گل لاله

دستمزد معروف ترین بازیگر ترکی که این روزها همه رو شگفت زده کرده لو رفت! به نظرتون برای هر قسمت چقدر می گیره؟

بازیگر ترکی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سرنای سریکایا که بازیگر ترکی جذاب و شیک پوش ترکیه است و طرفدران زیادی تو کل دنیا داره. تو این این خانم بازیگر ترکی بیشتر با سریال های عمر گل لاله و جذر و مد شناخته شده است. دستمزد آخرین سریال این خانم حسابی همه رو متعجب کرد! برای اینکه بدونی محبوب ترین بازیگر ترکی برای هر قسمت چقدر گرفته با ما همراه باش.

دستمزد سرنای سریکایا برای سریال جدیدش

بسیاری از ایرانیان سرنای ساریکایا را با بازی در سریال هایی، چون «جزر و مد» و «عمر گل لاله» به یاد دارند. او یکی از نام‌های معروفیست که هر قدمی که برمی‌دارد، مورد تحسین و توجه بینندگان قرار می‌گیرد. سرنای ساریکایا بازیگر مشهور سینما ترکیه پس از خلق شاهکار در سریال شاهماران، اخیراً با بازی در سریال تلویزیونی «خانواده» مورد تحسین بینندگان قرار گرفت. این بازیگر دستمزد خود را برای بازی در هر قسمت از این سریال فاش کرد.

 

بازیگر ترکی

 

دستمزد این بازیگر زیبای ۳۱ ساله در هر قسمت مشخص شد. او برای بازی در هر قسمت از این سریال ۱.۲ میلیون لیر یعنی چیزی بیش از ۲ میلیارد تومان درآمد دارد!

معرفی سریال خانواده

سریال ترکی آیله درباره خانواده سویکان است که بسیار عجیب‌ هستند و شباهت چندانی با خانواده‌های عادی ندارند. پدر و بزرگ خاندان فوت کرده و حال پسر خانواده، اصلان، جای او را گرفته و باید خرابکاری‌های سایر اعضا را رفع و رجوع کند. اصلان بخاطر زندگی که دارد، سرد و تاریک است تا اینکه با روانشناسی به نام دوین ملاقات می‌کند. این دو قطب مخالف یکدیگرند و تنها یک نقطه مشترک دارند و آن زخم عمیق جا مانده بر دل‌هایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان