شناسه خبر: ۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

سعید معروف | تصویر جدید سعید معروف

عکس های جنجالی سعید معروف کاپیتان سابق والیبال در یک تولد لاکچری + عکس

سعید معروف بعد از مدت ها از خودش یه عکس جدید منتشر کرد که باعث شد دل طرفداراش حسابی شاد شه. ببینیم عکس رو؟

سعید معروف

پر بازدید

ترینی‌ها :

طرفداران والیبال حتما سعید معروف رو می شناسن و از خداحافظیش با تیم ملی حسابی غمگین شدن. سعید معروف این روزها تو یه تیم والیبال ترکیه ای بازی میکنه و زندگیش رو به دور از هر حاشیه ای می گذرونه. تو این خبر تصویر جدیدی که از سعید معروف تو یه تولد منتشر شده رو براتون داریم. همراهمون باشین.

تصویر سعید معروف در تولد

 

سعید معروف

 

بیوگرافی سعید معروف

سعید معروف 28 مهر ماه 1364 در محله عطایی ارومیه متولد شد. پدرش ارزیاب بانک، مادرش خانه دار و یک خواهر مهربان و یک خواهر زاده کوچک هم دارد. وی دیپلم ریاضی گرفته و علیرغم علاقه ای که به مهندسی داشته به رشته تربیت بدنی وارد شد.بیشتر فوتبال خارجی تماشا می کند و از طرفداران پروپاقرص تیم فوتبال بارسلوناست. چون به بازی های رایانه ای هم علاقه دارد، بخشی از اوقات فراغتش را هم با بازی با کنسول های مختلف می گذراند. معمولا فوتبال بازی می کند و با بارسلونا حریفان را درهم می کوبد! البته اهل کتاب هم هست و بخش زیادی از اوقات فراغتش را هم به کتاب خواندن اختصاص می دهد

او والیبال باشگاهی را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم های پگاه، صنام، استقلال گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد. معروف در سال 1383 اولین قهرمانی لیگ خود را با صنام تجربه کرد و در فصل 1390 با کاله برای دومین بار به قهرمانی لیگ دست یافت. او در جام باشگاه های والیبال آسیا در سال 2013 مانیل با متین ورامین به قهرمانی رسید و در سال 1393 با قراردادی دو ساله دوباره به شهرداری ارومیه بازگشت و در نیم فصل قرارداد خود را فسخ کرد و به زنیت کازان پیوست و در لیگ 94 دوباره به شهرداری ارومیه پیوست. معروف برای فصل جدید هم در ایران ماند و به پیکان پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان