شناسه خبر: ۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

کریستین رونالدو | کریستین رونالدو در ایران

وضعیت عجیب محل اقامت کریستین رونالدو در تهران همچنان ادامه دارد! + فیلم

کریستین رونالدو ظهر امروز همراه با تیم النصر وارد تهران شد تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند. در این خبر هجوم طرفداران رونالدو به محل اقامت او را خواهید دید.

کریستین رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

کریستین رونالدو فوتبالیست 38 ساله اهل پرتقال است. کریستین رونالدو از بازیکنان مطرح تاریخ فوتبال است و تا به حال چندین بار برنده توپ طلا شده است.  کریستین رونالدو دیروز ظهر وارد برای بازی با پرسپولیس وارد ایران شد. برای دیدن وضعیت محل اقامت او و هم تیمی هاش ترین تاپ رو همراهی کنین.

وضعیت هتل محل اقامت کریستین رونالدو

 

 

محل اقامت کریستین رونالدو در تهران کجاست؟

کریستین رونالدو که به عنوان بازیکن تیم النصر به ایران آمده؛ امروز سه شنبه 28 شهریور ماه با تیم پرسپولیس بازی دارد و غایب بزرگ این مسابقه، علیرضا بیرانوند است.

دیروز هتل اسپیناس شلوغ‌ترین روز تاریخ خود را تجربه کرد. استقبال مردمی که از سراسر ایران برای دیدن رونالدو به محل این هتل در شمال غربی تهران آمده بودند، آنقدر زیاد بود که در لحظاتی همه نگران این بودند که این ازدحام اتفاق بدی را به وجود بیاورد اما هواداران فوتبال پس از شلوغی عجیب و غریبی که در خیابان‌های منجر به هتل به وجود آوردند و در لحظاتی نیز لابی را با هجومی ناگهانی پر کردند، به منازل خود برگشته و تعداد کمی از آنها در محوطه بیرونی هتل مشغول یافتن روزنه‌ای برای دیدن کریستیانو رونالدو از نزدیک هستند.

البته به نظر می‌رسید این اتفاق رخ نخواهد داد و با توجه به لغو تمرین گروهی النصر در ورزشگاه آزادی، آنها به هیچ وجه قصد خروج از اتاق‌ها و رویارویی با جمعیت را ندارند. ضمن اینکه امروز هم النصر پس از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سرعت ایران را ترک خواهد کرد تا تجربه احتمالی دیدن کریستیانو منحصر به دقایقی باشد که او اتوبوس را به مقصد اتاقش در هتل ترک کرد و فردا این اتفاق به صورت برعکس تکرار خواهد شد.

ماموران انتظامی از حاضران در محوطه اطراف هتل خواستند که به منازل خود بروند و فضا را برای ایجاد شرایط عادی در هتل خلوت کنند اما تا نیمه شب این وضعیت ادامه داشت و مردم همچنان جلوی هتل ایستاده بودند!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد