شناسه خبر: ۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

سریال پایتخت | سکانس سریال پایتخت

دو سکانس خنده دار از سریال پایتخت با حضور بهتاش و فهیمه+ فیلم

تو این خبر دو تا سکانس خیلی خنده دار از بهتاش و فهمیه براتون گذاشتیم. اگر می خوای یه چند دقیقه ای رو بخندی همراهمون شو.

سریال پایتخت

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال پایتخت یکی از منتخب ترین سریال های تلوزیون تو ژانر کمدیه که هیچوقت تکراری نمیشه و میشه چندین بار تماشا کرد. سریال پایتخت  به کارگردانی سیروس مقدم برای اولین بار تو سال 1390 و پخش شد و به مدت چند سال و توی چند فصل پیاپی برای تعطلات نوروز تمدید شد. تو این خبر دو سکانس بامزه از سریال پایتخت با حضور فهمیه و بهتاش داریم. با ترین تاپ همراه باشین.

سکانس سریال پایتخت

 

 

معرفی سریال پایتخت

این سریال از سال 1399 تا 1390 در 6 فصل پخش شد. محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی و ریما رامین فر در این سریال بازی کرده اند.

داستان پایتخت از اینجا شروع می شود که خانوادهٔ «نقی معمولی» تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند … صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها پیش می‌آید مجبور می‌شوند مدتی در کامیون ارسطو زندگی کنند… در مدتی که در پشت کامیون ارسطو هستند اتفاقات هیجان انگیز و بسیار جالبی برای خانواده معمولی رخ میدهد.

سکانس دیگر سریال پایتخت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    سکانس های بهتاش رو بیشتر بذارین خیلی خوبن

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد