شناسه خبر: ۲۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی | مصاحبه با حسن یزدانی

فکرش رو می کردی که شخصیت موردعلاقه حسن یزدانی، جومونگ باشه؟ + فیلم

تو این خبر یه فیلم از مصاحبه با حسن یزدانی براتون قرار دادیم که درباره علایق و سرگرمی هاش میگه. با ما همراه باشید.

حسن یزدانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

حسن یزدانی؛ قهرمان جهانی در حوزه کشتی آزاد بزرگسالان است. چند سالی است که از نام حسن یزدانی در هر مسابقه کشتی آزاد به عنوان برنده و دارنده مدال طلا یاد می شود. این قهرمان ایرانی به جز کشتی چه علایق دیگری دارد؟ تفریحاتش چیست؟ در این خبر یک مصاحبه با حسن یزدانی قرار دادیم. با ترین تاپ همراه باشید.

فیلم مصاحبه با حسن یزدانی

 

 

 

بیوگرافی حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی (زادهٔ ۵ دی ۱۳۷۳) کشتی‌گیر ایرانی است که در دستهٔ ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به رقابت می‌پردازد. او برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در دستهٔ ۷۴ کیلوگرم و مدال نقرهٔ المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دستهٔ ۸۶ کیلوگرم است. یزدانی قهرمان کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، و دارندهٔ دو مدال نقره و یک برنز قهرمانی جهان به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۲۲ و ۲۰۱۸ است.

یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی فرق نوجوانان ایران درآمد و در اول همان سال در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت. او نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، به عنوان دوم رقابت‌ها دست یافت. او در سال ۲۰۱۴ در دستهٔ ۶۶ کیلوگرم، ابتدا قهرمان جوانان آسیا و سپس قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابولوف، قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد و خود را به عنوان یک مدعی جدید در کشتی آزاد جهان مطرح کند. حسن یزدانی تا به حال یک بار دیوید تیلور را شکست داده و دیوید تیلور او را چهار بار شکست داده است. کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور یکی از حساس‌ترین کشتی‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد