شناسه خبر: ۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

نوشابه کوکاکولا | اختراع جدید کوکاکولا

نوشابه ی جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی ساخته شد! + فیلم

کوکاکولا خواسته طعمی از آینده رو در حال حاضر ثبت کنه برای همین با کمک هوش مصنوعی نوشابه اختراع کرده. درباره این نوشابه بیشتر بدونیم.

کوکاکولا

پر بازدید

ترینی‌ها :

کوکاکولا که پرطرفدارترین برند نوشابه گازدار در جهان است و محبوبیت زیادی دارد با ساخته جدید خود باز هم همه را شگفت زده کرد.اینبار کوکاکولا تصمیم گرفته است تا با استفاده از هوش مصنوعی محصول جدید خود را بسازد و از آن رونمایی کند. در این خبر ویژگی های نوشابه جدید کوکاکولا را برای شما توضیح داده ایم.

نوشابه ساخته شد با هوش مصنوعی

 

 

درباره ساخته جدید کوکاکولا بیشتر بدانیم

 شرکت کوکاکولا از یک نوشابه جدید و تولید محدود به نام Y3000 رونمایی کرده که تفاوت بزرگی با نوشابه‌های قبلی‌اش دارد. کوکاکولا این نوشابه را با بازخوردهای مشتریان و البته به کمک هوش مصنوعی ساخته است.

 کوکاکولا از مشتریان در سراسر جهان خواسته بود تا نحوه تجسم آینده از طریق احساسات، آرزوها، رنگ‌ها، طعم‌ها و موارد دیگر را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. نتیجه‌ این نظرات خلق یک طعم منحصربه‌فرد برای نوشابه Y3000 می‌شود.

 این نوشابه بدون قند کوکاکولا برای تایم محدودی در برخی کشورها ازجمله ایالات‌متحده، کانادا، چین، اروپا و آفریقا عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که کوکاکولا برای طراحی قوطی این نوشابه هم ازهوش مصنوعی کمک گرفته است.

  • شما می توانین دیگر ساخته های عجیب این روزها توسط ماشین هوشمند را اینجا ببینید:

ساخته های هوش مصنوعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد