شناسه خبر: ۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

هاگوارتز | هاگوارتز در ایران

یه سر به هاگوارتز تو ایران بزنیم؟ + فیلم

کمتر کسی هست که هاگوارتز رو نشناسه و ندونه کجاست! حالا ما میخوایم هاگوارتز ایران رو بهتون نشون بدیم. با ترین تاپ همراه باشین.

هاگوارتز

پر بازدید

ترینی‌ها :

دیدن هاگوارتز از نزدیک رویای هرکسیه که دست کم برای یک بار مجموعه هری پاتر رو دیده یا کتاب هاش رو خونده. هاگوارتز یه مدرسه جادویی تو سری فیلم ها و کتاب های هری پاتره که طرفدارهای زیادی داره و اصل این مکان تو انگلیس ساخته شده. تو این خبر هاگوارتز ایران رو بهتون نشون دادیم. همراهمون باشید.

ویدیوی هاگوارتز در ایران

 

 

 

هاگوارتز ایران کجاست؟

یکی از روستاهای دیدنی کرج، روستای اغشت یا آغشت است. روستایی در نزدیکی کرج با قلعه ای جذاب و دیدنی که در بخش چندار در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز (کرج) است. روستای آغشت که در محدوده دهستان برغان قرار گرفته است، دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است.

هاگوارتز چیست؟

هری پاتر (به انگلیسی: Harry Potter) نام مجموعه‌ای ازرمان‌هایی به سبک خیال‌پردازانه به قلم جوآن کتلین رولینگ است. این مجموعه  به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی که در مقابل او ایستاده‌اند است که از جمله آن اشخاص هری پاتر است. اولین رمان از این سری کتاب در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری پاتر و سنگ جادو منتشر شد، کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرد.

 

فیلم‌های هری پاتر انگلیسی-آمریکایی هستند. رولینگ امتیاز ساخت فیلم‌های هری پاتر را در سال ۱۹۹۹ به شرکت برادران وارنر با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت. از نکات قابل توجه این قرارداد، اصرار جی.کی. رولینگ بر استفاده از بازیگران انگلیسی در این فیلم‌ها است. در سال ۲۰۱۲، هشت‌گانه فیلم‌های هری پاتر، به فروشی بیشتر از ۷٫۷ میلیارد دلار رسید. در کل ۸ فیلم از داستان هری پاتر ساخته شده است که تمامشان جزء ۵۰ فیلم پرفروش تاریخ بودند.

مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز (به انگلیسی: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry ) یا به اختصار هاگوارتز، مدرسه شبانه‌روزی جادوگری سری داستان‌های هری پاتر نوشته جی کی رولینگ می‌باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد