شناسه خبر: ۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

میوه های عضله ساز | انتخاب میوه برای ورزش

با این میوه ها عضله سازی کن!

شما برای قبل از تمرین و بعد از تمرین در باشگاه از چه میوه هایی استفاده می کنید تا اندامی خوش فرم داشته باشید؟

میوه

پر بازدید

ترینی‌ها :

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر قابل توجهی چربی، کربوهیدرات و پروتئین هستند و از مواد غذایی مفید برای بدنسازی و عضله سازی محسوب می شوند.برخی میوه‌ ها علاوه‌ بر کالری بالا، حاوی مقادیر بالایی آنتی‌اکسیدان نیز هستند که خاصیت ضد التهابی دارند. بنابراین این میوه‌ ها می‌توانند بدنتان را بعد از ورزش ریکاوری کنند و باعث ایجاد درد کمتری در عضلاتتان شوند.

میوه‌ها خواص و مواد مغذی دیگری مانند ویتامین‌های E، C، K، B6، فولات، پتاسیم، منیزیم، منگنز، مس و روی نیز دارند که هر کدام به‌نوعی قبل یا بعد از ورزش‌کردن به کمک بدنتان می‌آیند و به عضلات کمک می‌کنند تا سریعتر رشد کنند، حجیم شوند و بدنی زیبا و خوش‌تراش برای شما به‌ارمغان بیاورند.

 

کدام میوه ها برای قبل از تمرین بهتر هستند؟

هدف از یک میان وعده قبل از تمرین داشتن انرژی کافی برای داشتن یک جلسه تمرینی شدید است. برای جلوگیری از نفخ، میوه ها باید دارای فیبر کم باشند.

بهترین میوه های قبل از تمرین عبارتند از سیب، انگور، موز، خرما، کشمش، انبه، هندوانه، توت فرنگی، پرتقال، زغال اخته، هلو، طالبی و آلو.

کدام میوه ها برای بعد از تمرین بهتر هستند؟

هدف از یک میان وعده بعد از تمرین، جبران انرژی از دست رفته در طول تمرین است. همچنین، شما می خواهید میوه هایی با مواد مغذی و آنتی اکسیدان بالا داشته باشید تا بهترین ریکاوری عضلات را داشته باشند. بهترین میوه ها برای بعد از تمرین گیلاس ، هلو، سیب، طالبی، انگور، توت فرنگی و تمشک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد