شناسه خبر: ۲۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن مانتو کرم | رنگ های مناسب با مانتو کرم

مانتو کرم رو با این رنگ ها ست کنی، 5 هیچ از بقیه جلوتری! + ویدیو

دخترا و خانمای عزیز تو این خبر رنگ هایی که مناسب ست کردن با مانتو کرم رنگ هستند رو بهتون معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

ست کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن لباس اگر درست باشه و آیتم های مختلف از نظر مدل و اندازه و از همه مهم تر رنگ؛ باهم همخوانی داشته باشند باعث میشه یه استایل شیک بسازین. پس موقع خرید و انتخاب لباس اصول ست کردن رو در نظر بگیرین و ساده از این مسئله نگذرین. تو این خبر نکات ست کردن مانتو کرم رو بهتون گفتیم. همراهمون باشین.

فیلم رنگ های مناسب با مانتوی کرم

 

رنگ های مناسب برای ست کردن مانتو کرم

اگر از مانتو کرم جلو باز استفاده می کنید، می توانید زیر مانتو کرم از رنگ های صورتی، سرخابی، بنفش، ارغوانی و… هم استفاده کنید.

رنگ های مونوکروم چه رنگ هایی هستند؟

این رنگ ها عبارتند از قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش و … زمانی که هر کدام از این رنگ ها با مشکی یا سفید ترکیب شوند رنگ های مونوکروم را تشکیل می دهند.

استفاده از رنگ مونوکروم برای افرادی مناسب خواهد بود که فرصت کافی برای ست کردن لباس ندارند، اما دوست دارند که خوش تیپ و جذاب به نظر برسند. افرادی که سعی می‌کنند ظاهرشان لاغرتر به نظر برسد، از این استایل می‌توانند به خوبی بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد