شناسه خبر: ۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

انتخاب عطر | معرفی انواع عطر

بوی موردعلاقت رو بگو تا اسم عطر بهت بگم + فیلم

تو این خبر ترین تاپ چند عطر با رایحه های مختلف بهتون معرفی کرده. کافیه فکر کنید به چه رایحه ای علاقه دارین.

عطر

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهم ترین آیتم در استایل برای خانم ها و آقایون استفاده از عطر مناسبه. ویژگی هایی که عطر مناسب شما را تشکیل میدن خیلی زیادن. اینکه شما به چه رایحه ای علاقه دارین یا حتی به یه بویی آلرژی دارین تو انتخاب شما تاثیرگذار هستند. تو این خبر بر اساس چند رایحه ی محبوب بهتون عطر معرفی کردیم.

معرفی چند عطر با رایحه های مختلف

 

 

معرفی بهترین عطرها برای آقایان

نکات انتخاب عطر مناسب

در زمان انتخاب عطر حتماً به این علاقه خود توجه داشته باشد که برخی افراد تنها یک فصل از سال و برخی دیگر به همه فصل ها علاقه دارند. اما علاوه بر این باید شرایط آب و هوایی فصول نیز در نظر گرفته شود. درست است که شما به پاییز علاقه دارید اما این عطر باید برای همان فصل استفاده شود. دلیل تاکید برا این موضوع، شرایط اقلیمی متفاوت در طول سال است. هر اندازه هوا گرم تر شود شما باید از عطرهای خنک استفاده کنی. بنابراین اگر در اوج تابستان از عطرهای مخصوص زمستان استفاده کنید، بیشتر حس گرما داشته و اذیت می شوید.

همچنین در انتخاب عطر مناسب برای هر فصل به این نکته توجه داشته باشید که هوای گرم آرامش انسان را کم می کند چون منجر به کلافه شدن خواهد شد اکنون تصور کنیم که شما از یک عطر گرم نیز استفاده می کنید و این به معنای القای گرمای بیشتر به مغز خواهد بود. بنابراین براساس دمای محیط و میزان پوششی که دارید عطر مناسب را انتخاب کنید. حتی در زمستان اگر می دانید در زمان خروج از خانه لباس زیادی پوشیده اید، نیازی به استفاده از عطر گرم قوی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد