شناسه خبر: ۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

لباس عجیب | لباس عجیب به شکل صدف

این چند مدل لباس عجیب؛ بدون شک از اعماق دریا خلق شدند! | گزارش تصویری

توی طراحی این چند مدل لباس عجیب از صدف الهام گرفته شده. برای دیدن قشنگ ترین لباس ها با ما همراه باشید.

لباس عجیب

پر بازدید

ترینی‌ها :

چند سالی میشه که صنعت مد به سمت طراحی لباس عجیب رفته و شاید گاهی درک فلسفه این لباس ها برای ما چندان آسون نباشه. صنعت مد با الهام از طبیعت و عناصری که تو طبیعت هستند لباس عجیب طراحی میکنه؛ این عناصر میتونه اتفاقات طبیعی باشه یا موجوداتی که توی طبیعت زندگی می کنند اما باید در نظر بگیریم که بعضی اوقات این طراحی ها واقعا زیبا هستند. تو این خبر چند مدل لباس عجیب که با الهام از شکل صدف طراحی شدند رو خواهیم دید.

مدل های لباس طراحی شده با صدف

 

این چند مدل لباس عجیب به شکل پروانه دوخته شدند!

الهام از طبیعت در طراحی لباس

موردی که طراحان مد می توانند از آن به عنوان یک منبع الهام در طراحی لباس استفاده کنند، طبیعت است. در حقیقت این منبع الهام گیری آنچنان وسیع است که کانسپتهای متعددی را در اختیار طراحان لباس قرار می دهد.

طراحان می توانند با مشاهده هر یک از المان های طبیعت همچون دشت، دریا، کوه، گل ها، پرندگان و ماهی ها، ایده های خاصی پیدا کنند. چندین مورد از کانسپت های طبیعی برای الهام گیری در طبیعت عبارتند از:

کانسپت فرم ماهی برای دریافت ایده در طراحی لباس

کانسپت فرم ماهی یکی از زیباترین منابع الهام گیری در طراحی لباس است. حرکات باله های ماهی حس خلاقیت بسیاری از طراحان را فعال می کند. معمولا لباس های برگرفته از ماهیان، با پارچه های پولک دار و دیزاین های خاص دوخته می شوند. همچنین این لباس ها از پوشش باز برخوردار هستند.

کانسپت گنجینه دریایی برای دریافت ایده در طراحی لباس

علاوه بر ماهی ها، الهام گرفتن از جهان زیر آب در بین بسیاری از طراحان لباس رایج شده است. برخی از طراحان دامن های لایه لایه طراحی می کنند که دارای برش های مورب هستند. در واقع، طرح چنین دامنی از صدف ها گرفته شده است. همچنین برخی دیگر، پری دریایی یا مرجان ها را منبع الهام بخش خود قرار می دهند.

کانسپت پروانه برای الهام گیری در طراحی لباس

در دنیای مد برای بسیاری از طراحان لباس، پروانه ها یک منبع دریافت ایده برای الهام گیری در طراحی لباس هستند. این حشرات زیبا و دوست داشتنی اغلب نماد شادی و نوید فرارسیدن بهار و گل ها محسوب می‌شوند. استفاده از طرح پروانه در پارچه ها، لباس ها و اکسسوری های مختلف برای گروه های سنی مختلف بسیار محبوب و مورد توجه است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد