شناسه خبر: ۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

آرایش چشم | مدل آرایش چشم باربی

با این روش آرایش چشم، صورتت مثل باربی میشه + فیلم

این روزها خط چشم و آرایش چشم به روش باربی خیلی ترند شده و همه بهش علاقمندن. تو این خبر روش آرایش چشم باربی رو بهتون آموزش دادیم.

آرایش چشم

پر بازدید

ترینی‌ها :

آرایش چشم اصلی ترین و مهم ترین جز میکاپ صورت به حساب میاد که تو جلو آرایش و زیبایی صورت شما تاثیر زیادی داره. این روزها با ترند شدن استایل و آرایش باربی آرایش چشم باربی هم خیلی مد شده و بیشتر از این مدل میکاپ چشم استفاده می کنند. حالا آرایش چشم چطوری باشه که مدل باربی طور دربیاد؟ ترین تاپ بهتون آموزش داده. 

ویدیو آموزش آرایش چشم باربی

 

صفر تا صد آرایش چشم با یه تیکه نوار چسب + فیلم

آرایش چشم باربی چه ویژگی هایی داره؟

برای آرایش چشم ابتدا باید در مورد رنگی که رنگ اصلی خواهد بود تصمیم بگیرید. بسته به مناسبتی که برای آن آرایش لازم است، رنگ مناسب انتخاب می شود. برای اینکه چشمان خود را شبیه عروسک کنید، باید از خط چشم مایع استفاده کنید. در پلک بالایی باید یک خط در امتداد رویش مو ایجاد کنید و در انتهای خط باید یک دم اسبی بلند شده باشد. سایه ها روی چشم ها تمرکز می کنند، بنابراین صورتی یا آبی مطابق با استاندارد انتخاب می شود. آنها فقط روی پلک بالایی اعمال می شوند، اما نزدیک به رشد مژه ها، رنگ سایه ها باید روشن تر باشد. حتما سایه ها را به خوبی سایه بزنید تا همه چیز طبیعی به نظر برسد. و درست مانند یک عروسک، باید با سایه های روشن یک برجسته در داخل چشم ایجاد کنید.

اغلب ما با مشکل رگ های سبز مایل به آبی اطراف چشم هایمان مواجه هستیم. گاهی هم چشمان ما به دلیل کمبود خواب پف می کنند. در این موارد می توانید روی کانسیلر های رنگی تهیه کنید این کانسیلر ها ظاهر رگ های مایل به آبی را به حداقل می رساند. پس از استفاده از این، می توانید از یک کانسیلر معمولی استفاده کنید. حتی یک آموزش آرایش چشم معمولی برای مبتدیان اهمیت کانسیلر رنگی را به شما می گوید.

تفاوت انواع کانسیلر را در اینجا بخوانید: کانسیلر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد