شناسه خبر: ۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

استایل بازیگران ترکی | تیپ بازیگر مرد ترکی

این چند بازیگر مرد ترکیه ای با استایل خفنشون؛ کراش همه دخترای دنیان + تصویر

تو این خبر چند بازیگر مرد ترکی رو بهتون معرفی کردیم که استایلشون خیلی خفنه و می تونند دل هر دختری رو ببرن. با ترین تاپ همراه باشید.

بازیگر مرد

پر بازدید

ترینی‌ها :

تو این خبر چند بازیگر مرد ترکیه ای رو بهتون معرفی کردیم که به لحاظ استایل و شیک پوشی و همچنین چهره، قد و خلاصه هر معیار دیگه ای که بخواین این چند بازیگر مرد می تونند تو لیست کراش هاتون قرار بگیرن. برای اینکه با چند بازیگر مرد خوشتیپ ترکیه ای آشنا شین ترین تاپ رو همراهی کنین. 

چاعلار ارتورول

بازیگر مرد

چاعلار کار خود را با بازی در تئاتر و چند تبلیغ تلویزیونی شروع کرد و در سال 2012 با نقش‌آفرینی در فیلم «کوه» مورد تحسین قرار گرفت و به این وسیله وارد عرصه بازیگری شد. چاعلار محبوبیت جهانی خودش را مدیون بازی در فیلم «کوه 2» در سال 2016 می‌باشد که پربیننده‌ترین فیلم آن سال در ترکیه بود و در نهایت در جهان هم بسیار مطرح شد. این بازیگر خوش‌تیپ و خوش‌سیما در سال 2020 برای بازی در فیلم «عشق تجملاتی» و در سال 2021 برای بازی در سریال «تشکیلات» برنده جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر مرد شد.

 

سرکان چای‌اوغلو

بازیگر مرد

سرکان چای اوغلو متولد 13 می 1987 در آلمان ، بازیگر و مانکن است. فارغ التحصیل رشته اقتصادی دانشگاه ارلانگن آلمان می باشد که با مدلینگ کار خود را شروع کرد تا اینکه در 25 سالگی با سریال کوزی گونی اولین بار جلوی دوربین رفت. او با 188 سانتی متر قد و بدن ورزشکاری خود 80 کیلوگرم وزن دارد او در سال 2012 به‌طور جدی وارد دنیای بازیگری شده و در سال 2015 با بازی در سریال «فصل گیلاس» به شهرت رسیده و جالب است که با عشق زندگی‌اش یعنی، اوزگه گورل در همین سریال آشنا شده و این سریال نقطه عطفی برای ازدواجی سرشار از عشق افسانه آن‌ها بوده‌است.

بوراک دنیز

بازیگر مرد

دنیز هم با قیافه‌ای گیرا و قد 185 از جمله بازیگران خوشتیپ ترکیه به شمار می‌رود. او از جمله بازیگرانی است که از زمان کودکی، رویای بازیگری را در سر می‌پرورانده است. بورک در 18 سالگی شروع به یادگیری بازیگری نمود اما نخستین نقش حرفه‌ای و جدی‌اش را در سال 2013 در سریال «جزر و مد» گرفت و آغاز محبوبیتش به بازی در سریال «عشق حرف حالیش نمی‌شه» در سال 2016 برمی‌گردد که با نقش‌آفرینی در آن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی رمانتیک گشت و پس از آن در فیلم‌های بسیاری درخشید و جوایزی را از آن خود ساخت

کرم بورسین

کرم بورسین در 4 ژوئن 1987 متولد شد. این بازیگر با بازی در سریال «در انتظار آفتاب» در سال 2013 دیده شد. ایفای نقش اخیر او در سریال «تو درم را بزن» هم سبب گشته که این بازیگر به محبوبیت بسیار زیادی برسد و به عنوان یکی از خوشتیپ‌ترین بازیگران مرد ترک شناخته شود. قد این بازیگر حدود 179 سانتی‌متر است.

بازیگر مرد

کیوانچ تاتلیتوغ

یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران ترکیه در جهان کیوانچ تاتلیتوغ می‌باشد که برخی او را “برد پیت خاورمیانه” می‌نامند. کیوانچ تاتلیتوغ پس از اینکه مادرش عکسهایش را برای آژانس مدلینگ Gaye Sökmen فرستاد به استخدام این آژانس در آمد. قد یک متر و نود سانتی متری و اندام ورزشکاری و ورزیده او در کنار چهره زیبا و شخصیتش همه باعث شد که کیوانچ تاتلیتوغ به سمت مدلینگ بکشاند. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ۲۰۰۲ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد.

بازیگر مرد

از آن زمان به بعد کیوانچ بعنوان یک مدل و هنرپیشه حرفه ای مشغول بکار است. اوج محبوبیت تاتیلوغ با بازی در نقش مهند سریال «عشق ممنوعه» شروع شد و با بازی‌های فوق‌العاده دیگری که داشت؛ روز به روز محبوب‌تر و پرطرافدارتر شد. از جمله فیلم‌های محبوب دیگر این بازیگر پردرآمد ترک، «کوزی گونی»، «حریم سلطان»، «فاطما گل»، «ازل» می‌باشند. این سوپر استار علاوه بر جوایزی که در دنیای بازیگری کسب کرده، افتخاراتی همچون بهترین مدل ترکیه در سال 2002 و بهترین مدل جهان را هم از آن خود نموده‌است و تجربه کار با برندهای مطرح بسیاری را دارد.

آلپ ناوروز

بازیگر مرد

او با قد 185 و وزنی در حدود 85 کیلوگرم، هیکلی متناسب و تیپی جذاب دارد و در کنار این موارد زیبایی چهره‌اش نیز به جذابیت او افزوده‌است. آلپ در سال 2015 اولین نقش جدی خود را با فیلم سینمایی ترسناک «جبروت» آغاز کرد و بدین وسیله به‌طور حرفه‌ای پا به عرصه بازیگری گذاشت و با گذشت زمان و نقش‌آفرینی‌های متعدد استعداد بازیگری خودش را اثبات کرد. فیلمی که منجر به شهرت و شناخته شدن آلپ نوروز گشت، سریال «فضیلت خانم و دخترانش» در سال 2017 بود. 

 

جان یامان

جان یامان متولد 8 نوامبر 1989 در استانبول ترکیه ، بازیگر و مدل است . فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه می باشد که اولی بار در 25 سالگی بازیگری را شروع کرد و در سال 2019 بهترین مدل کشورش شدیکی دیگر از خوشتیپ‌ترین بازیگران مرد ترکیه جان یامان است که علاوه بر بازیگری، وکیل، مدل و ورزشکار نیز می‌باشد. او با قد 185 سانتی متر و وزنی در حدود 75 کیلوگرم در این لیست خودنمایی می‌کند.

بازیگر مرد

توانایی‌های یامان به همین موارد محدود نمی‌شود؛ او به 5 زبان زنده دنیا، یعنی انگلیسی، آلمانی، ترکی، لاز و ایتالیایی مسلط است. این بازیگر محبوب و جذاب ترکیه، از سال 2014 شروع به بازیگری کرده و با بازی در سریال «ماه کامل» به محبوبیت رسید. جان در سال 2018 با بازی در سریال کمدی رمانتیک «عطر عشق» یا «پرنده سحرخیز» برنده جایزه پروانه طلایی برای بهترین بازیگر مرد کمدی رمانتیک شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد