شناسه خبر: ۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

مدل های ماوس کامپیوتر | ماوس کامپیوتر با هوش مصنوعی

این چند مدل ماوس کامپیوتر عجیب و غریب رو هوش مصنوعی طراحی کرده + تصویر

از هوش مصنوعی خواسته شده که با الهام از دوران رنسانس چند نوع ماوس کامپیوتر طراحی کنه. با ما همراه باشید تا طرحاش رو ببینیم.

ماوس کامپیوتر

پر بازدید

ترینی‌ها :

ماوس کامپیوتر از اصلی ترین و مهم ترین لوازم جانبی کامیپوتره. این وسیله اغلب نوع ساده اون تو بازار پیدا میشه یا اگر قرار باشه یه ماوس کامپیوتر با طرح خاص خریداری کنید؛ ممکنه تنها رنگ های فانتزی و بامزه پیدا کنید. هوش مصنوعی با الهام از دوران رنسانس چند نوع ماوس کامپیوتر رو طراحی کرده. با ما همراه باشید تا ببینیم طرحای هوش مصنوعی چه شکلیه!

تصاویر ماوس کامپیوتر

 

 

این ماوس های کامپیوتر با الهام از دوران رنسانس طراحی شده اند

طراحی خانه های ایرانی توسط هوش مصنوعی

دوران رنسانس

رنسانس، جنبش فرهنگیِ مهمی بود که آغازگر دورانی از انقلاب علمی و اصلاحات مذهبی و پیشرفت هنری در اروپا شد. عصر نوزایش، دوران گذار بین سده‌های میانه (قرون وسطی) و دوران جدید است. واژه رنسانس از زبان فرانسه وام گرفته شده‌ است و به معنای تولد دوباره یا نوزایی است. کسانی که دوران رنسانس را پدید آوردند بر این گمان و باور بودند که عصر آنها با سده‌های میانه هیچ ارتباط وثیقی ندارد بلکه به یونان و روم باستان مربوط می‌شود چرا که به زعم آنها بشر تنها در دنیای باستان کارها و موفقیت‌های بزرگ را تجربه کرد. در واقع رنسانس بر ‌آن بود که با زایش دوباره فرهنگ یونان و روم، امکان موفقیت و پیشرفت‌های سترگ را دوباره فراهم آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد