شناسه خبر: ۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

طراحی ایران توسط لوگو و هوش مصنوعی

بازسازی مکان های معروف ایران به کمک لگو و هوش مصنوعی + عکس

وقتی لوگو، هوش مصنوعی و فتوشاپ با هم تلفیق میشن تا مکان های تاریخی و مهم ایران رو بسازن، نتیجه میشه عکس هایی که در ادامه می بینید.

ایران

پر بازدید

ترینی‌ها :

هوش مصنوعی این روزها تونسته نقش بسیار زیادی در زندگی ما ایفا کنه. اما عکس هایی که به شکل های مختلف از ایران و شهرهای ایران منتشر میشه برامون یه جذابیت خاصی داره. این بار هوش مصنوعی به کمک لوگو و فتوشاپ طرح هایی رو از مکان های مختلف ایران خلق کرده که بدون شک از دیدنشون لذت می برید. چشماتونو ببندید و تصور کنید دارید بین مکان های مشهور ایران مثل میدان آزادی قدم میزنید اما همه چی با تکه های اسباب بازی ساخته شده اند.

معنی لگو چیست؟

لگو خط تولید نوع اسباب بازی بود که در سال 1949 در شهر بیلون دانمارک راه اندازی شد. این کلمه در زبان دانمارکی، مخفف عبارت Leg Godt به معنی ” خوب بازی کن” است. جالب این جا است که در زبان لاتین، این کلمه یعنی ” در کنار هم قرار می‌دهیم. ” در زبان ایتالیایی هم با همین مفهوم و البته اندکی متفاوت‌تر معنا می‌شود.

ایتالیایی، برای گفتن ” به هم متصل می‌کنم” از کلمه lego استفاده می‌کنند. ولی حالا همه با شنیدن کلمه لگو یاد آجرهای رنگی کوچکی می‌افتند که از جنس پلاستیک و کائوچو هستند. می‌توان آن‌ها را به هم متصل کرد و هزارتا چیز جالب ساخت.

لگو یعنی همین و خیلی از افراد، حتی به معنی و فلسفه‌ی نام‌گذاری‌اش حتی یک دفعه هم فکر نکرده‌اند.

طراحی با لگو

ایران ساخته شده به کمک لگو و هوش مصنوعی

حمیدرضا عدالت‌نیا، هنرمند حوزه دیجیتال و معمار با ابزار لگو و به کمک هوش مصنوعی و فتوشاپ چند مکان مشهور ایران را به زیبایی هر چه تمام‌تر بازسازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد