شناسه خبر: ۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

خواننده سریال جواهری در قصر | تیتراژ سریال جواهری در قصر

فکرشو میکردی خواننده سریال جواهری در قصر (یانگوم) اینقدر زیبا باشه؟ + فیلم

سریال کره ای و زیبای یانگوم به خصوص با تیراژ خاص و متفاوتش برای همیشه در ذهنمون موندگار شد. در ادامه فیلم پخش شده از خواننده سریال جواهری در قصر رو با هم میبینیم.

جواهری در قصر

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال جواهری در قصر رو دیدیدن؟ حتما خیلی از سکانس های این سریال رو به یاد دارید ولی بیشتر از سریال، آهنگ سریال جواهری در قصر در ذهن ما موندگار شده. در ادامه خواننده زیبایی رو میبینید که تیتراژ سریال جواهری در قصر رو برامون ماندگار کرد.

 

خواننده سریال جواهری در قصر (یانگوم) کیست؟

معرفی سریال جواهری در قصر

جواهری در قصر (به کره‌ای:대장금؛ همچنین شناخته شده با عنوان یانگوم) مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، برترین برنامه در زمان پخش بود که آن را به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های تلویزیونی کره تبدیل کرد.

این چند سریال کره ای عاشقانه رو یکبار نه بلکه سه بار نگاه میکنی!

این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد