شناسه خبر: ۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

فرنچ ناخن | فرنچ ناخن با بادکنک

دو روش بهت یاد میدم تا مثل حرفه ای ها فرنچ ناخن انجام بدی + فیلم

فرنچ ناخن از پرطرفدارترین طرح ها برای ناخن هاست. قراره با هم یه راه حل خیلی ساده برای فرنچ ناخن با بادکنک ببینیم.

فرنچ ناخن

پر بازدید

ترینی‌ها :

شما هم اگر پیگیر طرح های به روز ناخن باشید؛ قطعا فرنچ ناخن از نظرتون جذاب و دلبره. فرنچ ناخن از طرح های پرطرفدار و پرکاربرد برای ناخن های دست و پاست. حالا قراره با هم یه طرح خیلی آسون و شیک برای فرنچ ناخن با بادکنک ببینیم. مگه میشه؟ بله که میشه. همراهمون باشید.

ویدیو فرنچ ناخن با بادکنک

 

نحوه پاک کردن ژلیش ناخن در خانه

فرنچ ناخن با نوار چسب کاغذی

یکی از راحت‌ترین راهکارهای فرنچ ناخن، استفاده از نوار چسب کاغذی است. برای انجام این کار، تکه کوچکی(در حد 1 تا 2 سانت) از نوار چسب کاغذی را جدا نمایید. قسمت بالایی را به صورت هلالی با قیچی حالت دهید و بچینید. حالا نوار چسب را روی ناخن‌هایتان بگذارید و طول فرنچ خود را مشخص کنید.سپس به کمک لاک سفید، فرنچ خود را اجرا نمایید.

مراحل ابتدایی فرنچ ناخن

  •     برای اجرای فرنچ ناخن، توصیه می‌شود کار را با مانیکور خانگی شروع نمایید. برای این امر، ابتدا دستتان را تمیز بشویید. سپس کاسه متوسطی را با آب ولرم (تا دو سوم) پر کنید. حالا مقداری شوینده به آب بیفزایید و کمی هم بزنید تا کف کند. در صورت تمایل، می‌توانید از چند قطره روغن تقویت کننده هم کمک بگیرید. می تونید از روغن هسته گیلاس یا روغن هسته انگور استفاده کنید.

  •     دستانتان را برای 10 دقیقه داخل کاسه آب بگذارید تا بماند.این کار، به نرم شدن کوتیکول دور ناخن‌هایتان کمک می‌کند و آنها را برای مانیکور آماده می‌نماید. بعد از 10 دقیقه دستتان را از آب بیرون بیاورید و با حوله تمیزی خشک کنید.

  •     اگر ناخن‌هایتان بیش از اندازه بلند است، به کمک ناخنگیر، بلندی آنها را کوتاه نمایید.

  •     سپس سوهان مناسب و باکیفیتی بردارید و اطراف ناخن را به کمک آن مرتب کنید. همچنین، سعی کنید تا جای ممکن از حرکت رفت و برگشتی سوهان روی ناخن‌ها خودداری نمایید. این کار، باعث پوسته پوسته شدن ناخن، تضعیف و شکنندگی آن می‌شود.

  •     در مرحله بعد، عقب زن سیلیکونی بردارید و به کمک آن، کوتیکول‌های اضافی را از بستر ناخن خود عقب برانید.

  • بعد از عقب زدن کوتیکول، مراحل اجرای مانیکور به پایان می‌رسد و شما می‌توانید به سراغ لاک ناخن و طراحی فرنچ بروید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد