شناسه خبر: ۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

تبلیغات | تبلیغات ریمل | تبلیغ برند میبلین | تبلیغات خلاقانه

فروش برند میبلین با این تبلیغ خلاقانه دو برابر شد! + فیلم

بیاید با هم یکی از تبلیغات جذاب و بامزه شرکت معروف میبلین برای ریملاش رو ببینیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات

پر بازدید

ترینی‌ها :

تبلیغات میبلین این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده. تو این سری جدید تبلیغات میبیلین که ریمل های این کمپانی تبلیغ میشن؛ یه ایده جذاب و بامزه دیده میشه که توجه خیلیا رو جلب کرده. با ما همراه باشید تا سری جدید تبلیغات میبلین رو با هم ببینیم.

تبلیغ جدید ریمل می بلین

برند میبلین

میبلین؛ شرکت تولید لوازم آرایشی آمریکایی است. شرکت میبلین در سال ۱۹۱۵ توسط جوان ۱۹ ساله‌ای بنام تام لایل ویلیامز راه‌اندازی شد. این شرکت نخستین بار ریمل را تولید نمود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر شیکاگو، ایلی‌نوی قرار دارد.  .برند میبلین از جمله شرکتهای طرفدار حقوق حیوانات بوده و به هیچ وجه محصولاتش را روی حیوانات تست نمی‌کند و در ساخت لوازم آرایشی و مراقبتی خود، هیچ نوع مواد شیمیایی و مضر برای سلامتی بکار نمی‌برد.

(ویدیو) اجرای موسیقی حین باران؛ خلاقانه ترین بیلبورد تبلیغاتی در هند!

ریمل حجم دهنده مژه کلوسال اسموکی میبلین با دارا بودن کلاژن، مژه‌ها را تقویت کرده و سیاهی مژه‌ها را تا 100 برابر افزایش می‌دهد. از طرف دیگر تا 9 برابر مژه‌ها را حجیم‌تر و بلندتر نشان می دهد. علاوه بر این، برخلاف بسیاری از ریمل ها به راحتی به کمک آب یا هر نوع پاک کننده‌ای می‌توانید این محصول را پاک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد