شناسه خبر: ۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

مواد غذایی ممنوعه با شکم خالی

کدوم مواد غذایی رو با شکم خالی مصرف نکنیم؟

یک سری از مواد غذایی هستند که به هیچ وجه نباید با شکم خالی مصرف شوند زیرا آسیب بسیار زیادی میتونه برای بدن داشته باشه!

مواد غذایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

خیلی از ما عادت داریم با شکم خالی قهوه بخوریم. همچنین ممکن است با شکم خالی مواد غذایی رو مصرف کنیم که به مرور زمان آسیب زیادی به معده و بدن وارد می کنند. برای خوردن یا نوشیدن این گروه از مواد غذایی، بهتر معده خالی نباشد. در ادامه مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف کنید را برای شما قرار داده ایم.

مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شوند!

نوشیدنی های گازدار:

مصرف نوشیدنی های گازدار در زمانی که معده خالی است، سبب کاهش زمان هضم مواد غذایی و اخلال در کارکرد معده می شود و می تواند در صورت مصرف دائمی به یبوست منجر شود.

گوجه فرنگی:

در گوجه فرنگی اسید سیتریک وجود دارد. این اسید سبب افزایش اسید معده می شود.

قهوه سیاه:

نوشیدن قهوه سیاه و تلخ با شکم خالی سبب تولید شدید اسید معده می شود. چون مواد غذایی هنوز در معده موجود نیست، ترشح شدید اسید می تواند به زخم معده منجر شود.

مواد غذایی ممنوع

مرکبات:

مرکبات (همچون لیمو، پرتقال، گریپ فروت و نارنگی) به علت درصد بالای اسید می توانند سبب تحریک مجاری گوارشی شوند، به ویژه زمانی که این مجاری دچار عفونت باشند.

شیرینی هایی که با مخمر تهیه شده اند:

کیک و شیرینی هایی که دارای خمیر مایه یا مخمر هستند، مثل کروسان یا شیرینی هایی که با خمیر هزارلا تهیه شده اند، می توانند باعث درد معده شوند. مخمر موجود در این شیرینی ها سبب تحریک معده و روده ها می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد