شناسه خبر: ۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی | شخصیت هر گروه خونی | تاثیر گروه خونی بر شخصیت

می دونستی گروه خونیت شخصیتت رو نشون میده؟!

شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی های متفاوت همیشه مورد توجه دیگران بوده و خیلیا به شدت بهش اعتقاد دارن. حالا گروه خونیت رو بم بگو تا تیپ شخصیتی رو بهت بگم.

شخصیت شناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

می دونستی که گروه خونی و شخصیت شناسی شدیدا به هم مربوط هستند؟ شخصیت شناسی بر اساس عوامل زیادی مثل ویژگی ظاهری، ویژگی دست ها، ماه و سال تولد انجام میشه؛ اما آیا تاحالا شخصیتت رو بر اساس گروه خون بررسی کردی؟ برای اطلاع از شخصیت شناسی طبق گروه خونی با ما همراه باش. 

شخصیت شناسی گروه خونی A

فراوان‌ترین گروه خونی دنیا گروه‌های خونی A است. اگر بخواهیم در مورد رابطه گروه خونی و روانشناسی شخصیت صحبت کنیم باید بگوییم افراد صاحب گروه خونی A معمولا انسان‌هایی اهل همکاری، احساساتی، کمال‌گرا، هوشمند و پر شور هستند.

این افراد به رابطه طولانی مدت با آدم‌های زندگی‌شان اهمیت می‌دهند و حتی به این خاطر ممکن است روی احساسات‌شان پا بگذارند. گاهی حتی این عادت آن‌ها سبب دلخوری اطرافیان‌شان هم می‌شود. برخی از افرادی که گروه خونی A دارند کمی خجالتی هستند و برای ارتباط با دیگران معمولا به مشکل می‌خورند.

صاحبان گروه خونی A گاهی هیجان‌زده هستند و نمی‌توانند صبور باشند اما معمولا به دلیل قدرتی که دارند در شرایط سخت خونسردی خود را حفظ می‌کنند. آن‌هایی که گروه خونی A دارند بسیار مسئولیت‌پذیرند و رویای‌شان دستیابی به موفقیت است. اما به دلیل این‌که تنش و استرس گاهی روی آن‌ها به سرعت و عمیقا تاثیر می‌گذارد کیفیت خواب‌شان چندان خوب نیست.

اگر بخواهیم باز هم در مورد رابطه گروه خونی و شخصیت این افراد صحبت کنیم باید بگوییم از آن‌جایی که صاحبان گروه خونی A ذاتا حساس هستند در نتیجه بسیار خلاقند و هنرمندانه‌ترین گروه خونی متعلق به آن‌هاست.

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی گروه خونی B

افرادی که در بین انواع گروه های خونی دارای گروهی خونی B هستند به خلاقیت شهرت بسیاری دارند. این دسته از افراد در کمترین زمان تصمیم می‌گیرند، ولی برای اینکه سفارشات و مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهند چندان عالی نیستند. اگر آنها به چیزی تمرکز داشته باشند، هدفشان را پیدا می‌کنند و برای اینکه به آن برسند اشتیاق بسیاری دارند.

افرادی که دارای این گروه خونی هستند مضطرب می‌باشند و زیادی فکر می‌کنند. این دسته از افراد در این دسته بندی گروه های خونی به خوبی می‌توانند افراد را بشناسند ولی از اینکه آنها را به چالش بکشانند لذت نمی‌برند.

از آنجایی که آنها دوست دارند همیشه تنها باشند خودشان را از دیگران کنار می‌کشند برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های شخصیتی این نوع از گروه های خونی، این است که بسیار شاداب، بی رحم، صبور، خلاق، ماجراجو، برون گرا، ناسازگار و غیر قابل پیش بینی بودن می‌باشد. همچنین باید بدانید این دسته از افراد بسیار بلند پرواز هستند و به دنبال رویاهای خودشان می‌روند.

شخصیت شناسی گروه خونی AB

کسانی که گروه خونی AB دارند جز صاحبان کمیاب‌ترین گروه خونی در جهان هستند. دارندگان این گروه خونی می‌توانند ویژگی‌های هر دو گروه A و B را داشته باشند. به عنوان مثال احتمالا هم خجالتی هستند و هم برونگرا. با این‌حال آن‌ها جذاب هستند و این ترکیب خصوصیات چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند.

اگر بخواهیم در مورد شخیت شناسی افراد از روی گروه خونی صحبت کنیم باید بگوییم این افراد در عین فعال بودند بسیار به معنویات اهمیت می‌دهند و در زندگی‌شان هیجان در الویت قرار دارد. گاهی اوقات این افراد ممکن است مرموز به نظر برسند.

دلیلش هم این است که در حالی که این افراد شخصیتی مسئول و قابل اعتماد دارند، دوست ندارند بیش از حد از آن‌ها چیزی درخواست شود و ترجیح می‌دهند در جهت منافع‌شان گام بردارند. آن‌ها کارهای مورد علاقه‌شان را انجام می‌دهند و چندان دوست ندارند با تنش و استرس روبرو شوند.

 

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی گروه خونی O

یکی از دیگر انواع گروه های خونی که تا حدودی نادر می‌باشد گروه خونی O است. این دسته از افراد که دارای این گروه خونی هستند بسیار جسور و زرنگ می‌باشند.  به همین دلیل استانداردهای بسیار بالایی را برای خودشان تعیین می‌کنند و برای اینکه به آنها برسند تلاش زیادی از خودشان نشان می‌دهند.

این دسته از افراد یکی از توانایی‌های اصلی که دارند رهبری کردن است و در این امر بسیار موفق می‌باشند. آنها به چیزهایی که بسیار کوچک و جزئی می‌باشد عکس العملی نشان نمی‌دهند و به همین دلیل در بین شخصیت انواع گروه‌های خونی به آنها خودخواه ترین نیز می‌گویند.

میدونی مدل عطسه کردنت شخصیتت رو لو میده؟
میدونی مدل عطسه کردنت شخصیتت رو لو میده؟
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد