شناسه خبر: ۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

ترتیب لوازم آرایش | استفاده از لوازم آرایش

ترتیب استفاده از لوازم آرایش رو می دونی؟

ترتیب استفاده از لوازم آرایش برای اینکه ماندگاری بالایی داشته باشند اهمیت زیادی داره؛ شما لوازم آرایش رو به ترتیب استفاده می کنید؟

لوازم آرایش

پر بازدید

ترینی‌ها :

لوازم آرایش که برای زیبایی صورت و پوشاندن جوش و یا جای لکه ها استفاده می شوند باید به ترتیب استفاده شود. ترتیب استفاده از لوازم آرایش اهمیت زیادی دارد چون در غیر اینصورت تاثیر خود بر صورت را نشان نمی دهد. شما چقدر درباره ترتیب استفاده از لوازم آرایش اطلاع دارید؟ 

ترتیب استفاده از لوازم آرایش

  • زیرسازی: کافی است پوست صورت را با ژل شست و شوی مناسب پوست خود بشویید و پس از آن، با کرم مرطوب کننده و آبرسان استاندارد، سطح پوست را ماساژ دهید. سعی کنید حجم بیشتری از کرم را روی نقاط خشک و حساس مانند پیشانی و گونه ها متمرکز کنید. با این کار بافت پوست می تواند یک میزبان مهمان نواز برای مواد آرایشی باشد.

 به هیچ عنوان از کرم مرطوب‌کننده صورت برای دور چشم خود استفاده نکنید.از آنجایی که اطراف چشم پوست بسیار حساسی دارد برای رطوبت‌رسانی به آن باید از کرم مخصوص دور چشم استفاده کنید.در نهایت بعد از مرطوب‌کننده، برای تثبیت آرایش می‌توانید از یک کرم ضدآفتاب سبک نیز استفاده کنید.

  • پرایمر: اکنون که پوست شما به خوبی مرطوب شده است، صورت خود را با پرایمر آماده کنید.؛ چه در حال برنامه ریزی برای استفاده از یک لایه زیرسازی سبک یا یک آرایش کامل هستید، پرایمر اولین قدم مهم است، استفاده از پرایمر زیر آرایش باعث ماندگاری بیشتر ظاهر شما می شود.

  • کرم پودر: اگر پوست صورت شما چرب است باید از کرم پودرهای فاقد چربی استفاده کنید تا آرایش شما بعد از گذشت زمان کوتاهی کهنه نشود. برای اینکه کرم پودر را به صورت حرفه ای تر بر پوست خود پخش کنید، می توانید آن را به شکل نقطه ای در قسمت های مختلف پوست بزنید. سپس با یک ابر آرایشی اسفنجی که آن را کمی نم دار کرده اید، کرم را به صورت ضربه ای در سراسر صورت پخش کنید تا به طور کامل یکدست شود.

هر لوازم آرایشی چقدر تاریخ انقضا داره؟

  • کانسیلر: دو دسته اصلی کانسیلر وجود دارد: مایع و چسب / فشرده. کانسیلر مایع برای مواقعی که می خواهید ناحیه وسیعی از صورت خود را بپوشانید، بهترین است، کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد پوششی سبک هستند، به ویژه در نواحی چین و چروک مانند اطراف چشم و دهان، عالی عمل می کند. کانسیلرهای چسبناک و فشرده برای پوشش های سنگین تر در نواحی کوچکتر و خاص تر صورت مناسب هستند.

  • رژگونه: گونه‌های برافروخته برای قرن‌ها یکی از عناصر اصلی جذابیت آرایش بوده است، اگر می خواهید کمی رنگ و شادابی به پوست خود اضافه کنید، رژگونه ممکن است کلید اصلی آن باشد، از یک برس متراکم با پرزهای فراوان برای استفاده از رژگونه خود استفاده کنید، این کار باعث می شود که از هر رژ گونه حداکثر بهره را ببرید.

 

 

لوازم آرایش

 

  • ابرو: در این قدم باید به سراغ ابرو بروید و با یک سایه همسو با رنگ مو یا ریشه ابرو، فضاهای خالی ابرو را پر کنید تا حالتی مشابه و متعادل پیدا کنند.

  • چشم: پس از آن می توانید به مرحله آرایش چشم وارد شوید و با کمک انواع سایه، خط چشم و ریمل مناسب و استاندارد، آرایش مناسب مهمانی، جشن یا روزانه را انجام دهید.

  • رژلب: قبل از استفاده از رژ لب، لب های خود را آماده کنید؛ اگر لب های شما ترک خورده است، حتما از یک اسکراب لب ملایم برای پاک کردن پوست مرده استفاده کنید، بعد از آن رژ لب دلخواه خود را بزنید.

 

  • پودر فیکس: اسپری سست کننده یا پودر گیرا می تواند آخرین لمس برای روتین آرایش شما باشد، اگر می خواهید آرایشی داشته باشید که در تمام طول روز بدون چربی، چروک یا براق ماندگار بماند، مهم است که روی یک راه حل با کیفیت سرمایه گذاری کنید، پودر فیکس تنظیم کننده برای انواع پوست طراحی شده‌اند و می‌توان از آنها برای ایجاد ظاهرهای مختلف استفاده کرد، خواه پوششی سبک داشته باشید یا آرایشی کامل داشته باشید. اسپری تنظیم کننده آرایش شما را در جای خود نگه می دارد، به شما کمک می کند نیاز به استفاده مجدد را کاهش دهید و آرایش خود را برای ساعت ها بی عیب و نقص نگه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد