شناسه خبر: ۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پرایمر | کاربرد پرایمر

با پرایمر ماندگاری آرایشت رو ۲ برابر کن + کاربرد

پرایمر جز لوازم آرایشیه که برای زیرسازی آرایش به کار برده میشه و جز لوازم پرطرفدار به حساب میاد. برای اینکه درباره پرایمر بیشتر بدونید با ما همراه باشید.

پرایمر

پر بازدید

ترینی‌ها :

پرایمر یکی از انواع لوازم آرایشیه که کاربرد زیادی داره. پرایمر در واقع درسته لوازم آرایشی و مراقبتی پوست قرار دارد و زیرسازی آرایش و بهتر نشستن کرم پودر روی صورت از وظایف پرایمر است. برای آشنایی بیشتر با این وسیله آرایشی و کاربرد آن با ما همراه باشید. 

پرایمر چیست؟

 پرایمر زیرساز و بیس آرایش است. باید آن را پس از محصولات مراقبتی از پوست استفاده کرد تا پوست صاف و یکدست را برای کرم پودر، مرطوب کننده های رنگی یا کانسیلر آماده کند. پرایمر شما ممکن است به شکل یک سرم صورت حاوی اسید هیالورونیک باشد که باعث آبرسانی بیشتر، ضدآفتابی برای محافظت، نرم شدن پوست و جمع کننده منافذ یا یک پرایمر سنتی سیلیکونی برای صاف کردن و پوشاندن لکه های پوست باشد.

انواع پرایمر

  • پرایمر بنفش: موثر در رفع زردی پوست، مناسب برای پوست‌های روشن یا سبزه که تناژ زردی دارند

  • پرایمر طلایی: موثر در خنثی سازی رنگ تیره و خاکستری پوست، مناسب برای یکدست کردن رنگ پوست

  • پرایمر صورتی: مناسب برای رفع تیرگی و خستگی پوست، پنهان کردن تیرگی زیر چشم

  • پرایمر سبز: خنثی کننده قرمزی پوست، مناسب برای افرادی که جوش‌های قرمز دارند

پرایمر

انتخاب پرایمر مناسب

پرایمرها بر اساس مواد تشکیل‌دهنده‌شان، به دو نوع پرایمر سیلیکونی و پرایمر با پایه آب تقسیم می‌شوند. احتمالاً می‌پرسید باید یک پرایمر بر پایه سیلیکون انتخاب کنم یا پایه آب؟

انواع سیلیکونی برای صاف کردن پوست و ایجاد ظاهری بدون منافذ مناسب هستند. اگر پوست خشک یا بافت ناهمواری دارید، این گزینه برای شماست، اما اگر پوست چرب دارید، از انواع مبتنی بر سیلیکون دوری کنید، زیرا روی پوست شما سنگین‌تر می‌شوند. نوع با پایه آب انتخاب مناسب شما میباشد.

پرایمر های مبتنی بر آب سبک‌تر هستند و تقریباً به‌عنوان مرطوب ‌کننده دوم عمل می‌کنند. بسیاری از پرایمر های مبتنی بر آب یک اثر مات ‌کننده دارند که ممکن است برای پوست‌های چرب به‌خوبی عمل کند.

کاربرد های پرایمر

  • جوان سازی پوست : پرایمر با درخششی که در پوست ایجاد میکنه پوست شمارو جوان و زیباتر نشون میده.

  • روشن سازی پوست : پرایمر به تنهایی نیز قادر به روشن کردن پوست های تیره و کدر هست. و این ویژگی یکی از دلایل اصلی خرید اون می تونه باشه.

 

  • نرم کنندگی فوق العاده : خیلی از مواقع ما با زدن نرم کننده ها زیر کرم پودر می خواهیم خشکی پوست را از بین برده و کرم پودر روی صورت خوب به نظر بیاید ولی با استفاده از نرم کننده های دست و صورت این کار نتیجه خوبی به همراه نمی آورد. پرایمر با ایجاد نرم کنندگی فوق العاده روی پوست یک زیرساز عالی می باشد. با این کار کرم پودر یکدست بر روی پوست پخش شده و صورت حالت هلویی پیدا می کند.

  • پوشاندن تیرگی های صورت : با پرایمر می توانید پوستی یکدست داشته باشید. خیلی از بانوان در اثر اتفاقات متفاوتی پوست صورتشان به حالت چند رنگی در میاید قرمز یا قهوه ای. با پرایمر به راحتی میتوان این تیرگی ها را پوشش داده و صورتی یکدست و زیبا داشته باشید.

پس به طور کلی:

 پرایمر صورت می تواند برای صاف کردن منافذ، ایجاد پایه ای برای آرایش طولانی مدت، مدیریت پوست چرب یا جلوگیری از درخشندگی بیش از حد استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد