شناسه خبر: ۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

تن ماهی | مواد غذایی ممنوعه با تن ماهی

خوردن این دسته از مواد غذایی با تن ماهی ممنوع!

تن ماهی از دسته مواد غذاییه که باهاش میشه چند نوع غذا و سالاد درست کرد. اما استفاده از تن ماهی با بقیه مواد غذایی محدودیت هایی داره که ما براتون توضیح دادیم.

تن ماهی

پر بازدید

ترینی‌ها :

این روزها شما می تونید انواع تن ماهی با روغن گیاهی یا نوع رژیمی رو از فروشگاه ها خریداری کنید و با تن ماهی چند نوع سالاد و غذا درست کنید. اما استفاده همه نوع مواد غذایی با این کنسرو پیشنهاد نمیشه که تو این مطلب ما براتون به این مواد غذایی مضر با تن ماهی اشاره کردیم. 

مواد غذایی ممنوعه با تن ماهی

با ماست نخورید

طبق تجربه بسیاری از افراد خوردن تن ماهی با ماست باعث سردی معده و روده، ضعف، دلپیچه، افزایش احتمال سکته، لک صورت، ناراحتی عصبی و… می شود.

همانطور که می دانید ماهی و تن ماهی دارای طبع غذایی سرد هستند و ماست نیز طبعی سرد دارد و بروز چنین مشکلاتی در اثر خوردن همزمان تن ماهی با ماست نیز طبیعی است

با ترشی نخورید

برخی از افراد عادت دارند که به همراه غذای خود ترشی مصرف کنند. ولی ترشی با هر نوع غذایی سازگاری ندارد. تن ماهی نیز از دیگر مواد غذایی است که مصرف آن با ترشی توصیه نمی‌شود. ترشی و تن ماهی هر دو طبع سردی دارند و مصرف آن‌ها با یکدیگر سردی بدن را افزایش داده و باعث ایجاد بیماری بدن شما می‌شود.

تن ماهی

با تخم مرغ نخورید

مصرف تن ماهی و تخم مرغ با هم برای وعده صبحانه بسیار رایج می باشد. این غذا اگرچه طرفداران بسیاری دارد، اما اصلا ترکیب غذایی مناسبی نیست و سبب بروز یبوست و مشکلات سیستم گوارش خواهد شد.

قبل از مصرف تن ماهی بجوشونیمش یا نه؟

باقالی پلو با تن ماهی

باقالی پلو و تن ماهی یکی از غذاهای بسیار محبوب ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. باقالی و برنج هر دو از جمله غذاهای سرد هستند که ترکیب این دو با تن ماهی سردی بیشتری ایجاد کرده و بر روی سیستم عصبی شما تاثیر می‌گذارد. به همین منظور در جواب این سوال که تن ماهی را با چی نخوریم جواب این است که باقالی پلو را نباید با تن ماهی خورد. مصرف باقالی پلو با تن ماهی می‌تواند باعث دل درد و نفخ شکمی شده و بیماری‌های عصبی را تشدید کند.

با آب نخورید

به طور کل توصیه می شود که همراه تن ماهی و ساعتی پس از آن آب میل نشود چراکه می تواند موجب قولنج و حتی زمینه ساز انواع فلج ها و سکته ها شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد