شناسه خبر: ۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

آرایش کردن چشم | درشت کردن چشم با آرایش

چطوری می تونم با آرایش کردن چشمامو درشت تر نشون بدم؟ + فیلم

درشت به نظر اومدن چشم از علاقه مندی بیشتر خانم هاست. این مطلب بهتون یاد میده که با ارایش کردن چشم ها رو درشت تر نشون بدین.

آرایش کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر چهره ای که دوست دارید می تونید با آرایش کردن داشته باشید. دوست دارید بینی کوچیک، چشم کشیده یا لب های قلوه ای داشته باشید؟ کافیه که فوت و فن آرایش کردن رو بلد باشید. این مطلب بهتون یاد میده که چطوری با آرایش کردن چشم هاتون درشت تر به نظر بیاد. 

ویدیو آموزش آرایش چشم

 

 

نکات آرایش کردن برای درشت نشون دادن چشم

سیاهی دور چشم را با کانسیلر زیر چشم بپوشانید

حلقه‌های تیره سبب می‌شوند که سایه‌ای عمیق در اطراف ناحیه چشم شما ایجاد شود و در کل آن را کوچکتر نشان دهند. برای اینکه این حلقه‌های تیره را کم رنگ‌تر کنیم و یا اینکه کاملاً آن‌ها را پنهان کنیم باید از کانسیلر کمک بگیریم. برای کمک به روشن‌تر شدن دور چشم، از یک کانسیلر روشن استفاده کنید. مقدار کافی از کانسیلر را روی پوست زیر چشم و نقطه‌ای که حلقه تیره دارد بزنید تا رنگ پوست یکدست شود.

با هایلایتر چشمان خود را درشت‌تر کنید

با استفاده از یک هایلایتر پودری، استخوان ابرو، گوشه‌های داخلی چشم و مرکز پلک‌هایتان را هایلایت کنید. با استفاده از این ترفند چشمان شما جلوه‌‌ بیشتری پیدا می‌کنند و درشت‌تر دیده می‌شوند.

 

 ابروهای خود را کمانی کنید

ابروهای پر و کمانی، راهی عالی برای بزرگ نشان‌دادن چشم‌های ریز است. با استفاده از یک ژل ابروی ضد آب، ابروها پهن‌تر می‌شوند. بعد از این مرحله می‌توانید با برس زاویه‌دار، شکل ابرو را ترسیم و نواحی خالی را پر کنید.

 از فرمژه استفاده کنید

استفاده از فرمژه یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته‌کردن چشم‌هاست. با کمک فرمژه به‌آرامی مژه‌ها را به سمت داخل فر کنید. برای این‌که مژه‌هایتان بلندتر شود، قبل استفاده از فرمژه، آب گرم روی آن بمالید.

سایه چشم را تا خط ابرو ترکیب کنید

 برای درشت کردن چشم با آرایش تنها کافیست سایه زدن را بلد باشید تا چشمانی درشت و جذاب داشته باشید. پرکاربردترین تکنیک درشت کردن چشم با آرایش، نزدیک کردن سایه چشم به ابرو است. با اجرای این تکنیک آرایشی این خطای دید ایجاد می‌شود که فضای پلک شما بزرگتر است و چشم‌ها درشت‌تر بنظر می‌آیند. به ویژه اگر چشم‌های شما گوشه‌های بلندی دارند این تکنیک حسابی به کارتان خواهد آمد.

 

روی تمام مژه‌ها ریمل نزنید

ریمل کمک می‌کند تا چشمان شما برجسته شود که هدف اول آرایش مناسب چشم ریز است؛ اما قبل از این‌که ریمل بزنید، این تکنیک را به شما توصیه می‌کنیم: سعی کنید ریمل را روی دوسوم مژه‌های خود بزنید تا چشمانتان بسته به نظر نرسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد