شناسه خبر: ۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

نکات خرید گوشی موبایل | راهنمای خرید گوشی موبایل

میخوای گوشی موبایل رو عوض کنی؟ | راهنمای خرید گوشی موبایل پرطرفدار این روزها

اگر قصد دارین موبایلتون رو عوض کنید؛ ممکنه پیدا کردن گوشی موبایل براتون کار آسونی نباشه. این مطلب چند گوشی موبایل پرطرفدار این روزها رو بهتون معرفی میکنه.

گوشی موبایل

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از سخت ترین کار ها انتخاب یه گوشی موبایل مناسبه. گوشی موبایل انتخابی ما هم باید به صرفه و اقتصادی باشه؛ هم اینکه بتونه انتظاراتی که ما از اون موبایل داریم رو برآورده کنه؛ اما چطوری می تونیم همچین موبایلی پیدا کنیم؟ ما تو این مطلب چند گوشی موبایل پرطرفدار این روزها رو بهتون معرفی کردیم تا کارتون برای انتخاب آسون تر باشه. 

Samsung Glaxy S22 Ultra 5G

گوشی موبایل

این مدل جذاب که با پشتیبانی از قلم S-Pen معروف سامسونگ و طراحی مشابه با سری نوت، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد و در همه زمینه‌ها نیز عملکرد کم‌نقصی دارد. اس ۲۲ اولترا به بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند از نظر کنتراست و روشنایی مجهز شده و برای بازی و تماشای فیلم عالیست و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار باتری حجیم و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰، این مدل را به دستگاهی همه‌فن‌حریف تبدیل کرده است.

Samsung Galaxy A13 4G

گوشی موبایل

اگر قیمت روز گوشی های پرفروش را در نظر بگیرید، گوشی اقتصادی سری A که از ارزان قیمت‌ترین‌های بازار محسوب می‌شود، می‌تواند توجه‌تان را جلب کند. این مدل توانسته در کلاس اقتصادی بهترین عملکرد را داشته باشد و خود را به پرفروش ترین موبایل اقتصادی بازار تبدیل کند. از جمله امکانات مهم A13 سامسونگ می‌توان به وضوح و رزولوشن بالای نمایشگر، باتری حجیم و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. مصرف شارژ بهینه و تنوع لنزی مناسب باعث شده این گوشی در رنج قیمتی خود، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. حدود ۱.۴ حجم فروش سال ۲۰۲۲ متعلق به این گوشی ارزان‌قیمت است.

قاب گوشی ساده دوست نداری؟

Redmi note 11

گوشی موبایل

شیائومی نوت ۱۱ با مشخصاتی مثل دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر AMOLED و تراشه Snapdragon 680 4G یکی از بهترین‌ها در کلاس خود است. البته از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد که تنها با یک ساعت زمان برای فول شارژ شدن نیاز دارد. این گوشی نیز فروش ۱.۳ درصدی از حجم بازار را داشته و کاندیدای شایسته‌ای برای شیائومیست.

Redmi 10C

گوشی موبایل

اگر به‌دنبال قدرتمندترین گوشی موجود در محدوده ۵ تا ۶ میلیون تومان می‌گردید، گوشی ردمی 10C شیائومی را به‌شما پیشنهاد می‌دهیم. نمایشگر بزرگ ۶٫۷۱ اینچ HD، تراشه‌ی ۶ نانومتری Snapdragon 680، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه شارژ سریع ۱۸ وات، امکانات گوشی شیائومی «ردمی 10C» را تشکیل می‌دهند که با وجود تراشه‌ی با اختلاف سریع‌تر از رقبا، یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

Poko 5M

گوشی موبایل

تا ۷ میلیون تومان می‌توان «پوکو M5 شیائومی» را انتخاب کرد که با تراشه‌ی بسیار توانمند Helio G99 مدیاتک، برتری فاحشی نسبت‌به مدل‌های معرفی‌شده تا به این‌جا و حتی گران‌تر پیدا می‌کند. تفاوت بزرگ دیگر این گوشی در صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی FHD آن است. خوشبختانه این گوشی تقریبا از نمونه‌های جدید محسوب شده و با اندروید ۱۲ به بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

Xiaomi Poco F4 G

گوشی موبایل

 این گوشی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی OLED بهره می‌برد و به اسپیکر استریوی چهار کاناله تیون‌ شده توسط JBL مجهز شده است. پوکو F4 GT توسط یک باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود که با شارژر ۱۲۰ واتی درون جعبه می‌توان ظرف ۱۷ دقیقه کاملا باتری را شارژ کرد. این گوشی با بدنه‌ای آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند. درحال حاضر نسخه ۱۲۸ | ۸ گیگابایت این گوشی با قیمت حدود ۱۸٫۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد