شناسه خبر: ۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

دمنوش | دمنوش برای میگرن

با این چند دمنوش، با میگرن خداحافظی کن + معرفی

اگر از درد میگرن خسته و کلافه شدید؛ این دمنوش هایی که بهتون معرفی می کنیم رو نوش جان کنید تا برای چند روز میگرن رو فراری بدین.

دمنوش

پر بازدید

ترینی‌ها :

دمنوش ها کاربرد زیادی برای دردهای جسمانی دارند. دمنوش ها حتی برای درد میگرن هم کاربرد دارند و می تونید خیلی راحت با نوشیدنشون کمی از سردردهای سنگین رها بشید. این مطلب چند دمنوش برای رهایی از میگرن رو بهتون معرفی میکنه. 

دمنوش های تسکین دهنده میگرن

زنجبیل

می‌توانید یک تکه زنجبیل تازه را داخل یک فنجان آب جوش ریخته و بگذارید ده دقیقه بماند. اگر زنجبیل تازه ندارید؛ با شروع نشانه‌های میگرن، حدود یک‌سوم قاشق مرباخوری پودر زنجبیل، معادل ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلی‌گرم را در آب گرم ریخته و بنوشید.


نعنا

دمنوش نعنا خاصیت ضدالتهابی دارد و برای کاهش سردردهای شدید بسیار مفید است. خوردن یک فنجان دمنوش نعنا در آرامش اعصاب تاثیر زیادی دارد و برای رفع سردردهای عصبی بسیار کمک‌کننده است.

 

ریحان

گر در اثر اضطراب و استرس دچار سردرد می‎‌شوید، به شما پیشنهاد می‎کنیم که دمنوش ریحان را در برنامه نوشیدنی خود قرار دهید. این دمنوش در رفع سردردهای تنشی بسیار موثر است و استرس موجود در بدن را به حداقل می‎رساند.

دمنوش

میخک 

میخک یک ادویه تند است که اغلب در ترکیبات چای ادویه دار مانند نسخه های گیاهی و کافئین دار چای وجود دارد. نشان داده شده است که میخک درد سردرد را کاهش می دهد. میخک همچنین دارای خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی است که می تواند از شما در برابر بیماری محافظت کند.
 

گل گاوزبان

از ترکیب سنبل‌الطیب و گل گاوزبان به عنوان یک داروی گیاهی آرامبخش استفاده می‌‍‌شود. دم‌کرده‌ی این گیاه به تنهایی باعث فروکش کردن سردردهای شدید می‌شود که می‌توانید به‌عنوان یک مسکن گیاهی از آن استفاده کنید. ریشه خشک شده این گیاه را بشویید. سپس داخل قوری بریزید و مقداری آب جوش به آن اضافه کنید

 

اسطوخودوس

دمنوش اسطوخودوس طعم تلخی دارد و برای آن‎که راحت بتوانید از این نوشیدنی بخورید، کمی عسل یا نبات به آن اضافه کنید. این دمنوش در رفع بی‎خوابی، کاهش استرس، آرامش اعصاب و رفع سردرد نقش موثری دارد. در واقع خوردن دمنوش اسطوخودوس برای درمان سردرد‌های عصبی، سینوسی، تنشی و میگرنی بسیار مفید است.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد