شناسه خبر: ۱۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

مازیار لرستانی | جشن تولد مازیار لرستانی

هدیه خاص مجری معروف برای تولد مازیار لرستانی | فیلم جشن تولد مازیار لرستانی با تیپ و ریش مردانه

مجری معروف برای تولد مازیار لرستانی هدیه خاصی را در نظر گرفت!

مازیار لرستانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مازیار لرستانی به مناسبت تولد 57 سالگی، در صفحه اینستاگرام خود فیلمی منتشر کرد. مازیار لرستانی پیش از تغییر جنسیت در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. در تولد مازیار لرستانی، محمدرضا علیمردانی نیز حضور داشته است.

تولد مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو

جشن تولد 57 سالگی مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو در بین طرفداران و هنرمندان سینما برگزار شد. در این جشن تولد محمدرضا علیمردانی نیز حضور داشته است. محمدرضا علیمردانی در جشن تولد مازیار لرستانی هدیه خاص و جالب خود را اعلام کرده و گفته است : «خودم ساقدوشت می‌شوم.»

 

مازیار صالحی لرستانی (با نام تولد شهره صالحی لرستانی؛ زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر و کارگردان اهلِ ایران است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر آغاز کرد.

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵) صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری، استندآپ کمدین و دوبلور اهل ایران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به عنوان دوبلور در بسیاری از انیمیشن‌ها نیز فعالیت داشته‌است.

تولد مازیار لرستانی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد