شناسه خبر: ۱۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

هوش مصنوعی | کودکی کشورها از نگاه هوش مصنوعی

به نظرت کودکی ایران چه شکلی بوده؟ | هوش مصنوعی کودکی کشورها رو طراحی کرده + فیلم

این روزها ویدیوی چهره کودکی کشورها که توسط هوش مصنوعی طراحی شده؛ داره دست به دست می چرخه. اگر هنوز این ویدیو رو ندیدن این مطلب برای شماست.

هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هوش مصنوعی مجموعه ای الگوریتم های رایانه ای است که هدف نهایی آن شبیه سازی قابلیت های ذهنی انسان است. هوش مصنوعی هر روز با یک خبری ما را شگفت زده می کند و چند روزی است که خبر تصویر سازی کودکی کشورها توسط این ماشین هوشمند پخش شده است و حالا ما اینجاییم تا این تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی را ببینیم. 

فیلم کودکی کشورها از نگاه هوش مصنوعی 

اسامی کشورها به ترتیب 

فرانسه، آمریکا، نیجریه، برزیل

مکزیک، ژاپن، عربستان سعودی، استرلیا

پاکستان، آرژانتین، کره جنوبی، آلمان

هند، ایتالیا، غنا، الجزایر

آمریکا، ایران، اوکراین

هوش مصنوعی بر روی این مشاغل تاثیری ندارد!

  • هدف از ساخت هوش مصنوعی، توسعه کامپیوترها و سیستم‌هایی است که به صورت خودکار و با استفاده از الگوریتم‌های خاص، توانایی حل مسائل را داشته باشند و به عنوان یک ماشین هوشمند عمل کنند. درواقع، هوش مصنوعی تلاش برای شبیه‌سازی قابلیت‌های ذهنی انسان است، مانند درک زبان طبیعی، دید و شنوایی، یادگیری، استدلال و تصمیم‌گیری. با استفاده از هوش مصنوعی، کامپیوترها و سیستم‌های خودکار می‌توانند مسائل پیچیده را حل کرده و به صورت خودکار و هوشمندانه عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد